החטא ועונשו. מזיק ורע לו.

החטא ועונשו. מזיק ורע לו.

כידוע למי שיודעת ויודע, הסתה פרועה לשנאה גרמה לרצח נורא שהסיט את האומה מתורתה וחזונה.
מי שהיה אחראי לפשע שלא נמנע וליבה את הטינה לצרכי פוליטיקה ושליטה הסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, וגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה.

יודעי דבר מספרים שאת כל התעלולים והנזקים רואה הרב חסדו השוכן במרומים, והוא מעניש חוטאים. אומנם, המאמינים טוענים שלעיתים מגיעות מהשחקים ישועות חפוזות, זריזות ומופלאות, אבל לפעמים צריך קצת לחכות.

ההיסטוריה מראה שתמיד בא סוף לחגיגה, גם אם היא ארוכה, ושלעבריינים סידרתיים בדרך כלל באה הענשה. בעזרת השם, כל מי שחטא יורשע וישלח להסגר במתקן כליאה.

ללא קשר למציאות, הנאשם בפלילים מטפח מזימת היחלצות. מי יודע? אולי העבריין הנכלולי מימין מאמין שהוא ימלט מאימת הדין? נו, טוב. כנראה שחרדות קיומיות עזות, מפחידות ומתמידות לא תורמות למחשבה צלולה לחלוטין.

כמובן שמותר לנאשם בשלל האשמות פליליות לחלום ולקוות, אבל ללא קשר, יבואו לו הרבה הרשעות.

ציטוט:

בניגוד לפאסון שהוא מנסה לפזר לאחרונה, הוא יודע שבחירות, מבחינתו, יכולות להיות התעלול האחרון. החרדים כבר אומרים בקול רם שזו הפעם האחרונה שהם מתנדבים להניח את עצמם על המנגל למען עגל הזהב. הוא גם יודע שהסקרים מתעתעים (סקר פאנלס פוליטיקס של מעריב שמתפרסם היום כבר מציג תיקו בין הגושים, 57־57).

אז מה הוא עושה? מה שתמיד עשה. מנסה לנכלל נכלולים שונים, אופייניים, באותו סגנון שאפיין אותו בדמדומי שלטונו האחרונים: מו”מ עם גדעון סער, כולל הצעות מפליגות, שנדחה בבוז. מו”מ עם בני גנץ, באמצעות איילת שקד, שנדחה בעוד־יותר־בוז.

חוץ מהחרדים וסמוטריץ’, לא נותרה נפש חיה אחת במדינה שמאמינה למילה אחת שיוצאת מפיו של האיש הזה. תיקון: החרדים מכירים אותו הכי טוב והם לא מאמינים לו מזמן. סמוטריץ’ מאמין לו עוד פחות מהחרדים. סמוטריץ’ יודע שמנע בגופו מנתניהו להקים ממשלה בתמיכה כזו או אחרת של רע”ם.

מה שקורה עכשיו לנגד עינינו זה צדק פואטי: בנימין נתניהו קוצר עכשיו את כל מה שזרע בשנים של עקיצות, השפלות, תקיעות סכינים בגב, הבטחות ללא כיסוי וסיכולים ממוקדים לכל מי שלא בא לו, או לבני ביתו, טוב בעיניים.

עד כאן ציטוט.

כאמור, בסוף תמיד בא סוף לחגיגה. הנאשם הפלילי הודח וגם יורשע. המדינה כבר מספיק סבלה והגיע הזמן לעבור לפרק הבא. יתכן שלקודם ההיסטוריה תקרא- מאיגרא רמא למתקן כליאה.

קישור למאמר בווואלה. קישור למאמר בשם- אחריות או עבריינות ושחיתות? קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן