החלטה נכונה לאחר פסילה תמוהה

החלטה נכונה לאחר פסילה תמוהה

היום אושר מינוי מאוד ראוי, וזה אפילו היה צפוי. דומה שפסילה פוליטית של דמות שכבר אינה פוליטית הייתה מעשה שגוי. מי יודע? אולי הנושא ייבדק ומישהו יקבל גינוי?

לנסות לטעון שלמי שהיה שר ביטחון והגן על שלומה של ציון לכאורה אין ניסיון זה תירוץ חסר הגיון, שכנראה נעשה בזדון אבל בוודאי עורר תימהון.

ציטוט:

בהצבעה שהתקיימה בישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) אושר מינויו של עמיר פרץ ליו”ר דירקטוריון התעשייה האווירית, למרות פסילתו בוועדת גילאור למינויי בכירים. השרים ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ומרב מיכאלי נמנעו בהצבעה.

ציטוט:

מי הגאון שלמרבה התימהון החליט שאדם שהיה שר הביטחון לכאורה לא מסוגל לנהל מערכת מורכבת או להגן על ציון מחמת היותו כביכול חסר ניסיון או כישרון? נו, טוב. התירוץ המשונה הזה היה לגמרי חסר היגיון, ובקרוב כנראה שיעשה הדבר הנכון.

עד כאן ציטוט.

גילוי נאות: כבר די הרבה זמן אני מכבד, אוהב, מעריך ומעריץ את שר הביטחון לשעבר, שכן בעיני הוא אדם מופלא, מיוחד ונהדר. לא כל יום פוגשים פוליטיקאי שאחרי עשרות שנים של שירות ללא ליאות בעבור אחרות ואחרים נותר נקי, צנוע, אנושי ומוסרי.

לעניות דעתי הסובייקטיבית לחלוטין שכר מינימום, פנסיה לעובדות ולעובדים וכיפת ברזל היו הישגים לאומיים כבירים, ורק נסראללה עדיין חושש לצאת מבונקרים ומאוד נזהר לא לעצבן את הישראלים.

אפשר לאחל לשר הביטחון לשעבר עתיד מלא הישגים נוספים, אבל כבר עכשיו אפשר לומר שהוא כנראה יהייה יושב ראש אחראי, נבון, איכפתי, מקצועי, יעיל ונהדר.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר שם- מינוי ראוי. קישור למאמר בשם- לשרי ביטחון יש קצת ניסיון? קישור למאמר בשם- פסילה פסולה, שגויה ותמוהה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן