החסינה שיקרה בכוונה?

החסינה שיקרה בכוונה?

כשחברת כנסת חסינה ומלאת שיטנה שמעריצה נאשם בשלל כיתבי אשמה משקרת ומברברת לפרהסיה בכוונה רעה כנראה שהיא עושה זאת בגלל שאינה חוששת מהענשה בעבור חטאה.

מצד שני, אפילו שאולי לא תהייה תביעת דיבה יקרה ומביכה, מי שסובל מההכפשה, ההשמצה וההתקפה שאין ביסוס לה רשאי לספר לאומה שהדוברת מכזבת ומשקרת בכוונת תחילה, כנראה במטרה לסייע לעבריין הסדרתי לו היא נאמנה כאילו שזה יושיע אותו מהרשעה.

ציטוט:

הפרקליטות נגד גלית דיסטל אטבריאן: “לא היה ולא נברא”
חברת הכנסת מהליכוד “ציטטה” את החוקר של שלמה פילבר בתיק 4000 – אך באופן מאוד לא מדויק • דיסטל אטבריאן טענה כי החוקר אמר במפורש: “תביא לי את הראש של נתניהו” – בשונה מדבריו של פילבר • בפרקליטות לא נשארו חייבים: “דוחים מכל וכל את הסגנון שבו חברת כנסת מתבטאת”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, חסינותה הפרלמנטרית של הכזבנית המשמיצה כנראה תגן עליה מפני תביעת דיבה והענשה, אבל עכשיו כולם יודעים שהיא שיקרה לפרהסיה במטרה לסייע לנאשם בשלל כיתבי אשמה, ולא בטוח שזה יזקף לזכותה.

לומר- “לא היה ולא נברא” זו כנראה דרך תרבותית, דיפלומטית ומנומסת להסביר שחברת הכנסת שיקרה לאומה במצח נחושה, בידיעה וללא בושה. נו, טוב. זכותה לחשוף את טיבעה מרצונה.

לסיכום, אולי הכזבנית חסינה ולא תאלץ להתגונן ללא הצלחה מתביעת דיבה, אבל עכשיו ברור שאי אפשר להאמין לה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- לא כולם צריכים חוקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן