הכנופיה הלכה ובאה שלווה מעוררת דאגה

הכנופיה הלכה ובאה שלווה מעוררת דאגה

במשך הרבה שנים נעשה ברשת מאמץ עיקבי, נחוש, חפרני, טרחני ודעתני במטרה להסביר לאומה שלכאורה השתלט עליה כזבן נכלולי.

כבוד ראש הממשלה החלופי ושר החוץ הממלכתי כנראה יכול להעיד, לא שמישהו יתעניין, שמאז שהוא קפץ לשכשך להנאתו בביצת הפוליטיקה עלו אצלו בקיר המון אמירות מאיזה נודניק שבתחילה הוא לא הכיר.

האמת היא שהאזהרות, ההתרעות והפרשנויות עם הדוגמאות לא ממש הועילו לתיקון החזון הציוני, אבל למרבה המזל החשוד המרכזי הפך עצמו לנאשם פלילי, ולאחרונה סוף סוף הודח מתפקיד ניהולי באופן דמוקרטי וחוקי, ללא קשר לעובדת היותו כזבן נכלולי או עבריין סדרתי.

מאז שהחשוד המרכזי הודח מתפקידו הלאומי הוא ממשיך לנסות ככל יכולתו הדלה לקלקל לצוות החלופי, אבל שר החוץ האחראי מייד התקשר לאמריקה, וניסיון ההונאה הנכלולי נחשף בציבורי.

קומץ מוסתים צעקניים, רעשניים ותוקפניים מפגין באופן דמוקרטי ברעננה כדי לנסות לבטל בצרחות רמות הליכים דמוקרטיים, או סתם להראות עצמם עצבניים, נאמנים ומתוסכלים.

השוטרים כבר לא מצייתים לשליחו של נאשם בפלילים אלא לקצין אמיץ, ישר ומנוסה שפיקד על חיילים במצבים קשים, רגישים, נפיצים ומסובכים. השר לשעבר, זה ששמו דומה לחנה, כבר לא שולח קלגסים כדי לגרום נזק לאזרחיות ולאזרחים במדינה, ורמת אלימות המשטרה כלפי הפרהסיה ירדה בצורה חדה.

חוץ מזה שלובשי המדים כבר לא תוקפים אזרחים באגרופים או בסילוני מיים מסוכנים גם לא שומעים את הרעשים התקשורתיים הרגילים, וזה די מדהים.

כבר איזה שבוע אין ברשת ידיעות שזועקות שההנהלה גורמת סבל, סכנה ונזק לתושבות ולתושבים תוך כדי ציפצוף על החוקים. אין הודעות מזעזעות על אישומים פליליים, משברים מדיניים, נפילות של טילים, סגירה של כל העסקים, או בגידה בביטחון המדינה בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

למרבה הצער, גם אין סיפורים על ליקויים, מחדלים, כשלים, ריבים, משברים, תעלולים, כזבים או חמגשיות וסיגרים שבעבורם אחרים משלמים, ולכן צריך להיות מאוד מודאגים.

איך ניתן להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה היחידה בשכונה אם הכנופיה המזיקה סולקה והכל מתחיל להיות כשורה?

עיתון ברשת יצא כדי לתת לקהל הישראלי במה דמוקרטית ועצמאית, ולהסביר מה הבעייה כדי שיהייה ניתן לתקנה, אבל עד שסיימנו את העבודה הנאשם והכנופיה כבר הורדו מהבמה. אז על מה נכתוב לפרהסיה בדאגה? אם חלילה הכל יהייה בסדר מה יבעיר את הכותרות וירגש את הפרהסיה? רגיעה ושלווה בעבור עיתונים זו בעייה.

כנראה שצוות המערכת המודאגת יאלץ לדון בסוגיה, שכן אם המזיקים העברייניים נוצחו, סולקו והם כבר לא מציקים למדינה אולי יהייה צריך לבחור מטרה חדשה וראויה.

יתכן שהגשמת חזון האומה יהייה נושא שיעניין את הקהילה. סך הכל, שלום מאוד יעזור לכל הסביבה, יביא שיגשוג כלכלי, רגיעה ופריחה, והוא גם מצווה מהתורה ולא רק חלק מהמגילה הלאומית הישנה, זו עם המצע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן