הכנופיה רצתה להפעיל יד רטובה?

הכנופיה רצתה להפעיל יד רטובה?

לפחות רבע מיליון אזרחים ואזרחיות יצאו באומץ ונחישות להפגנה אזרחית שאינה אלימה כדי להגן על הדמוקרטיה מפני כנופייה עבריינית שקמה לכלותה.

בנו המורשע של הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה ניסה לספר שעם ישראל לכאורה מורכב מטרוריסטים ואנרכיסטים, אבל ברחובות היו מאות אלפי מפגינות ומפגינים ושערה לא נפלה מראשם של השוטרים. אפילו הסוסים עם הפרשים לא סבלו ממתקפות רצחניות של מחבלים מתאבדים.

למה יורש היצר סתם מבטא פחדים משונים ולא מבוססים בפרהסיה? זה קשור לליקויים תורשתיים או סתם בגלל שלמישהו במשפחה יש חששות קיומיים תמידיים מאז הרבה שנים, או תחושה מפחידת שכולם מסביב הם לכאורה אוייבים מאיימים, זדים מסוכנים ובוגדים?

אולי הייתה סערה במספרה אבל אף אחד לא נפגע על אף החרדה והבעתה, וגם לא הייתה כזו כוונה. המפגינים הושמצו והוכפשו אבל גם היום הם לא נהגו בצורה אלימה, והמשטרה סתם הפעילה אמצעים אלימים ללא הצדקה כשהציבור כבר הסתובב, התפנה ויצא.

מי יודע? אולי השר לביטחון פנים נורא רצה שתופעל יד קשה והתעקש שתהייה לפחות השפרצה אחת קטנה,למרבה הצער לדבר לא באמת הייתה סיבה והמטרה רק גימגמה תירוץ קלוש ולא משכנע לגבי איזה אירוע בשדה התעופה. אפשר לחשוב שבאיילון יש רק יציאה בודדה.

ציטוט:

הערכה: כרבע מיליון הפגינו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ.

הפגנות נגד תכנית הממשלה להחלשת מערכת המשפט התקיימו ב-95 מוקדים, כולל מול ביתו של שר המשפטים לוין. ליברמן הגיע לראשונה להפגנות: “לא זוכר ממשלה שתוך חודשיים הכניסה את כל המדינה לכאוס ואת האזרחים לחרדה”

עד כאן ציטוט.

כמובן, מה שהכי חשוב בידיעה שבציטוט זה מה שלא מצויין- מאות אלפי אנרכיסטים מפחידים, בוגדים וטרוריססטים לכאורה השתוללו באלימות נוראה, אבל משום מה אף אחד לא נפגע.

למעשה, מי שהשתמש באלימות הייתה דווקא המשטרה, שצייתה לפושע שהורשע והשפריצה זרנוקים קרים מתותח מיים כשהציבור כבר התפנה, וללא סיבה טובה.

קישור למאמר בוואלה קישור למאמר בשם- אלימות זו טעות חסרת יעילות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הכנופיה רצתה להפעיל יד רטובה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן