הלקוייה הבטיחה שתשרף המדינה?

הלקוייה הבטיחה שתשרף המדינה?

הנאשם בשלל תיקים פליליים גם אחראי לאסונות לאומיים מזעזעים. בגלל הפשעים, המחדלים והכשלים שלו המון אנשים מאוד סובלים, והדברים רק מחמירים.

למרבה הצער, תוצאות הפשעים הסידרתיים גרמו לכך שעכשיו דברים בוערים וקיימים סיכונים קיומיים.

ציטוט:

שרה נתניהו: “נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף.

ציטוט:

העיירה בוערת: הצפון עולה באש – והמדינה שותקת.

שמי הלילה הפכו צהובים וחמים בצפון. תושבים ניסו להציל את רכושם המתכלה באש. ומעבר לפיסות חיים שהתפייחו – שרפה במיוחד תחושת ההפקרה. שוב אותה הפקרה. איפה הסופרטנקר המפורסם מאסון הכרמל? איפה כוחות הכיבוי מכל רחבי המדינה? זה הזמן להגן על חבל ארץ שלם שנזרק הצידה.

ציטוט:

רקטות וכטב”מים: אזעקות בלתי פוסקות בכל רחבי הגליל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? יתכן שהתוכנית הנוראית של המורשעת הלקוייה ובעלה הפושע כבר החלה, והיא מאוד מזיקה לאומה שכבר מספיק סבלה.

העיירה מפונה ובוערת והאחראי הכושל עדיין מושל? לא מספיק הוא כבר חיבל, זילזל וקילקל?

אולי הגיע הזמן לעבור מהסתה לשנאה שהסיטה את המדינה מחזונה, דרכה ותורתה בחזרה לעקרונות נבונים שכתובים במגילה?

ההיסטוריה מראה שאחרי שעבריינים סידרתיים גורמים מספיק נזקים כואבים לאחרים לצרכים אנוכיים בסופו של דבר לסובלות ולסובלים קצת נימאס, ובאים שינויים.

למרבה המזל, הדמוקרטיה הישראלית לא דומה למהפכה הצרפתית. מסיבה זו, לא תהייה תוצאה כירורגית למשפחה המלכותית לקול מיצהלה ציבורית אלא רק בעייה משפטית.

עכשיו כבר אין הרבה זמן לבזבז בהתלבטויות שכן בארץ כבר עולות שריפות מסוכנות. הנהגה דמוקרטית, אחראית וציונית חייבת להדיח את הכנופייה העבריינית, שכן הדבר חיוני לביטחונה של האומה העברית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן