המסית המרכזי מגנה הסתה בציבורי

המסית המרכזי מגנה הסתה בציבורי

כנראה שמי שהסית לשנאה שהובילה לרצח נורא של הגיבור ששיחרר את הבירה חש קצת אשמה, אולי מתוך הבנה מה יהייה כתוב בסיפרי ההיסטוריה של האומה שכבר מספיק סבלה.

כנראה במטרה להדגים שהוא צדיק רודף שלום שרק מכבד יריבים לכאורה צץ עשב שוטה או שתול טיפש, כך לדבריו של הכזבן הסדרתי השקוע עד צוואר באישומים פליליים, ונתן לו הזדמנות להראות לציבור שהוא לכאורה מתנגד לכאלה דברים.

חוץ מזה, עבריינים מנוסים ונבונים בטח יודעים שקנוניות אפילות ומסוכנות כנגד יריבים מעצבנים לא רוקמים בפני צופים או משלהבים המונים בכנסים צעקניים שמצולמים, שכן הדברים מתועדים ומראים לכולם מי אחראי לנזקים. פושעים מנוסים כנראה כבר מבינים שעדיף לתכנן חטאים מזיקים בחדרים האחוריים.

ציטוט:

נתניהו למשתתף בכנס שייחל למות בנט ולפיד: “אם אתה לא שתול אתה טיפש”

התקרית ארעה בכנס של צעירי הליכוד, בהשתתפותו של יו”ר המפלגה, שיחד עם הקהל השתיק את דברי המפריע, ואף אמר כי הוא “לא מוכן לקבל דברים כאלו”.

יו”ר הליכוד בנימין נתניהו השתתף הערב (חמישי) בכנס של צעירי מפלגתו בתל אביב. במהלך נאומו של נתניהו, אחד המשתתפים התפרץ וצעק “בנט ולפיד צריכים למות”. נתניהו והקהל השתיקו את המפריע, ונתניהו אמר: “אם אתה שתול עשית את עבודתך”.

עד כאן ציטוט שכנראה נועד לרמז שהשתול כביכול סתם נשלח בטעות כדי לתת לכבוד הנאשם במה להדגים מימנה שהוא לכאורה מגנה הסתה פרועה ומסוכנת מול כולם, במיוחד לאחר מה שקרה פעם.

כזכור לזוכרים ולזוכרות, במקום שתהייה מזימה שקטה המועמד להנהלה לא בחל בהסתה פרועה, וגם לא ממש התאמץ למנוע אותה כשעמד בגאון ליד ארון קבורה או חבל תלייה.

למרבה הבושה, ההסתה צולמה, תועדה ואף גרמה לדאגה להנהלה, שכן המוסתים המשולהבים התנהגו בצורה גסה, חצופה, מזיקה ופרועה. אפילו הרצח הנורא צולם, ויש המון סרטונים ברשת שמספרים לנו מה קורה כשמשתוללת הסתה שגויה לשנאה. מה, זו עיקרה של תורה?

כמה טוב שמישהו לגמרי במיקרה נתן לנאשם המודח משררה הזדמנות נדירה להופיע בפרהסיה כמי שלכאורה נוהג בממלכתיות רגועה, אחראית ושקולה.

במציאות שאינה הצגה, המונח- הרצחת וגם ירשת קצת מזכיר את מה שזיעזע את כל המדינה לפני יותר מעשרים שנה, אפילו שהנאשם בפלילים עצמו לא פלט את הירייה שעצרה אומה שלמה מהגשמת חזונה לתקופה ארוכה.

קישור למאמר בוואלה. קישור לסרטון שמראה את ההסתה. קישור למאמר בשם- קול דמי אחיך צועקים אלי מן-האדמה.

. ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן