המסע לגאולה והתפקחות קלה

המסע לגאולה והתפקחות קלה

המהפכה הציונית נמצאת בעיצומה, ועד כה נראה שכוחות הדמוקרטיה השפויה עומדים בהצלחה וגבורה אל מול מתקפות פראיות ואלימות מצד נציגי ונציגות הכנופייה העבריינית שהודחה.

מה אפשר לומר? הכל כמעט כבר נוסה ועדיין אין למודחים המתוסכלים והמבוהלים הרבה הצלחה.

לא עזרה הכפשה, ניסיון להטלת אימה, הבטחה לאסור את כל הדמוקרטים במדינה במיכלאה סגורה עם אבטחה, ולדרוס את בית המשפט הגבוה, אירגון פוגרומים פרועים ודלי משתתפים בכניסה לעיר הבירה, השמצת הנהגת האומה בחליפה ואנגלית צחה, מאמץ לשכנע את העולם ורעייתו הנחמדה שהממשלה הישראלית היא לכאורה סכנה למדינה, ושעדיפה כנופייה חמדנית וחשודה עם המון כיתבי אשמה.

המאמצים המבועתים של הנאשם הכזבן לעצור את הזמן, לבטל את כל האישומים הפליליים, להימנע מישיבה מאחורי סורגים, והתרגילים המרשימים ומלאי התאווה לשוב לשלוט כל התושבות והתושבים התחילו לפני חודשים ספורים.

היום כבר רואים שהצורחים, הזועקים והמסיתים בעזרת כזבים מגוחכים אט אט משתתקים. מה לעשות? כנראה שככה זה אחרי שהמעריצים והמעריצות מפנימים את מימדי הנזק שגרמו לנו המנהיגים המודחים שמסובכים עד צוואר באישומים פליליים.

נראה שרק קיצוני גזעני אחד שמתחזה יהודי מתרוצץ חמוש בארץ במאמץ עיקבי להיות תוקפני, לוחמני ולאומני, נראה שרדיפת שלום, מתן כבוד והימנעות מפגיעה ביצירים, בבצלמים ובברואים הן בעיניו עבודה זרה. כנראה שלמשנתו המשונה והשגויה של האיש מלא השנאה יש להרע לזולתך להנאתך, ולעולל לאחרים מה שלא נעים לך.

פרט לליצן המופרע שמתחזה ליהודי בעודו מנסה ככל יכולתו להיות פוגעני, תוקפני וקנטרני, נראה שהחברים והחברות באופוזיציה כבר מבינים שלא יעזרו צעקות רמות וצרחות עזות, שכן עדיין יש האשמות פליליות.

סך הכל, היו להנהלה שכשלה המון כשלונות, בושות, עוונות, שגיאות, טעויות, הסתבכויות משפטיות, סגרים מבוהלים שגזלו פרנסה מההורים ומחקו שנה מחינוך הילדות והילדים. עם ההנהגה הרעננה עוד לא קיבלנו מלחמות במקום הסדרות או שפע רב של צרות מיותרות בכל המערכות המוזנחות, כמובן, פרט לישיבות המתוקצבות שלא תורמות או עוזרות.

בעוד שהמודחים המובסים קולטים אחרי כמה חודשים של קשיים ותסכולים עצבניים שבדמוקרטיה כנראה יש נהלים וחוקים, שלא כוללים איומים, קולות רמים, איומים מזעזעים וגידופים גסים, הדמוקרטים והציונים בהנהלה עובדים קשה ועושים המון דברים טובים.

מה ניתן לומר? מסתבר שאפשר להסתדר יפה מאוד גם ללא העבריין הסדרתי שזמנו עבר, זה שממתין בסבלנות רגועה לשמוע כמה שנים הוא ישהה מאובטח, נינוח ומוגן במאסר.

האומה עוסקת בניקוי האורווה, הממשלה הרעננה יעילה ויציבה, ונראה שרק משפחת הפשע חשה חרדה קיומית קלה, אולי מהעדר אבטחה או בגלל הבנת המציאות המרה. אפשר להשתתף בנימוס בצערה, אבל זו לא חובה אלא רק הצעה.

מסתבר שהפשע הסדרתי לא באמת משתלם. טוב שכל המדינה רואה זאת, וכך אי אפשר להתעלם מהפרשה העגומה או לספר שמישהו אחר אשם.

קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “המסע לגאולה והתפקחות קלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן