המרוקאים לא אוהבים מזרחיים?

המרוקאים לא אוהבים מזרחיים?

עמיר פרץ נולד במרוקו, אבל ללא קשר לחטאו הוא תרם תרומה כבירה ומשמעתית לעמו, לשלומו ולרווחתו.
אחרי שנבחר ברוב גדול להנהגת המפלגה שהקימה את המדינה הוא הפתיע את כולן וכולם כאשר הצליח לגייס מועמדת לא ממש מוכרת שנולדה בבית שאן.

ציטוט:

חזרתי למפלגה שנולדתי בה. הליכוד זה הבית.
הרגע שבו הבינה שהיא מפרקת את השותפות עם העבודה ומרצ ולמה זו לא הייתה הונאת בחירות. החברות עם עמיר פרץ והגזענות של מצביעי השמאל.

“מי שחתם על ההסכם, ידע בדיוק עם מי הוא מתחתן”.

עד כאן ציטוט, אבל לא באמת בטוח שעמיר ידע שהוא חותם הסכם עם עורכת דין נאה שאינה ממש ישרה או אמינה, אולי בגלל מוצאה.

בלי להתחשב בעובדה שלמועמדת הנחמדת אין ממש זיקה להסדרה, פשרה או הגשמת חזון האומה, עמיר נתן לאורלי עמדה בכירה. מי יודע? אולי בזמנו הוא חשב על אחדות האומה ולא על מוצא?

יכול להיות שמנהיג מפלגת העבודה סבר בטעות שהמועמדת מזרחית מימין תבין את החשיבות של אחדות, אבל למרבה הצער היא בגדה, בגדה וערקה אל מול כל המדינה, אולי כדי להדגים את טיבה או נאמנותה.

היום לדבריה אורלי חזרה לביתה, ומשם היא מנסה לירוק לבאר שמימנה שתתה.

בדמוקרטיה מותר להביע דיעה, אבל לא ממש ברור למה ישראלית ממוצא מרוקאי מאשימה את השמאל על היותו כביכול גזעני, שהרי מרוקאי נתן לה הזדמנות לגרום לעצמה נזק תדמיתי רציני מרצונה החופשי.

טוב לדעת שהבוגדת שבה הבייתה אחרי שעשתה ככל יכולתה כדי לסייע לנאשם בשלל כיתבי אשמה ולהזיק לחזון המדינה. הבעייה היחידה היא שהבית שלה קצת מתפורר וגם יושב זנוח באופוזיציה. אולי אפשר לעשות קצת רעש שיקים מהומה ללא סיבה אמינה וזה ישיב עטרה ליושנה?

קישור למאמר ב-N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן