המשימה כמעט הושלמה

המשימה כמעט הושלמה

כידוע ליודעות וליודעים, הדמוקרטיה הישראלית לאחרונה נפרדה באנחת רווחה גדולה מחבורת נוכלים עברייניים שגרמה נזקים לאומיים, חברתיים, מדיניים וביטחוניים מאוד חמורים.

מאז האירוע המשמח כבר לא מתקיימים יותר בארץ פוגרומים אלימים, אין הפגנות סוערות כל שבוע עם מייצגים ודגלים נגד מושחתים, מעזה לא בא מטר טילים שרובם מיורטים, ואנו אפילו מדברים שלום עם השכנים. ממש מדהים כמה השגים מרשימים כבר יש רק אחרי חודשיים.

מה אפשר לומר? אחרי הרבה מאוד שנים של מאמצים מילוליים עיקביים, נחושים, טרחניים וחפרניים נראה שיאיר כבר לא אוהב את הנאשם בפלילים, והנוכל הכזבני כבר לא מושך בכל החוטים ומסבך עצמו ואחרים בהליכים.

למעשה, הנאשם והמורשעת הלקויה לאחרונה ארזו את יורש היצר ונמלטו מהמדינה לחופשה רחוקה, ולמרבה התמיהה הדבר נעשה ללא משאיות עם כביסה שמעלה צחנה קלה.

במידה ומשפחת המלוכה שלכאורה סרחה לא תגיע במקרה לפנמה במהלך החופשה כדי לחיות שם ברווחה ושלווה, יש אפשרות מטרידה שהם ישובו למדינה.

ציטוט:

נתניהו יצא לחופשה עם רעייתו ובנו וצולם בסן פרנסיסקו.
בנימין, שרה ויאיר נתניהו טסו לשבועיים לארה”ב. הם תועדו עם המזוודות אחרי הנחיתה בנמל התעופה.

ציטוט:

“הדרכון הבדוי והחשבון בפנמה”: נתניהו מגיב לראשונה לשמועות על חקירת המשטרה.

במסגרת דיון בכנסת התגונן ראש הממשלה נתניהו ואמר: “זה לא נכון. לא פנמה ולא בבל”ת. יש שיטפון של המצאות שקרים. לא מצאו כלום כי אין כלום ולא היה כלום”

ציטוט:

כבר לפני כשנה העיד ראש המוסד דאז – תמיר פרדו, במשטרת ישראל על קיום 2 חשבונות דולרים “בבנק אוף פנמה” חשבון אחד של שרה נתניהו וחשבון שני של יאיר נתניהו וכאשר סכומי הפיקדונות הדולרים בחשבונות אלו הגיעו לסכומים מצטברים של מאות מיליוני דולרים.

מה שעכשיו הדהים אותנו היא העובדה שנמסרה לנו ממקורותינו ולפיה ראש המוסד נחקר כאמור כבר לפני שנה על ידי יאח”ה והוא אישר את נכונות פרטי החשבונות הללו והיקפם. אין צורך לציין כי מדובר בכסף שחור שלא דווח ומהווה עבירה על חוק איסור הלבנת הון וזאת על ידי ראש הרשות המבצעת אשר אמור לייצג את שלטון החוק במדינה. שלא כמו במקרה של רבין שם מדובר היה בפיקדון כספי פרי הרצאות שקיבל רבין ועליהם שולם מס כדין, כאן מדובר על העלמות מס בהיקף שמי ישורנו.

עד כאן ציטוט מעורר סקרנות.

נו, טוב, כנראה שהתמונות היפות מהחופשה האחרונה ומהישיבה הנוחה על מזוודה יעזרו למי שיורשע ויושם בתא להיזכר בתקופה יותר יפה.

לסיכום, רוב היעדים הושגו, והדמוקרטיה הישראלית מתחילה לשוב לנתיבה, שהוא שוויון, כבוד הדדי והסדרה שתמנע אסון, בעזרת חבורה מוכשרת, משכילה.ושקולה. מצד שני, משום מה הנאשם הפלילי עדיין מתרוצץ חופשי, וזה אומר שחשוב לוודא באופן מעשי את בואו של הפרק הסופי.

בעזרת השם, במהירה ישוב מי שלכאורה אשם, ישפט, יורשע וישלם. מי יודע? אולי אם זה יקרה יהייה ניתן לצאת לחופשה קצרה ולחוש שהמשימה הושלמה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בפייסבוק מהמכון לאחריות אזרחית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “המשימה כמעט הושלמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן