הנזק מצטבר והצאר לא עוצר

הנזק מצטבר והצאר לא עוצר

גם דוב מסורבל, מפחיד וגדול לא ממש אוהב לסבול, אפילו אם מאוד מתחשק לו לטרוף ולזלול.

אומנם, הפרווה העבה מגנה על החמדן הרעבתן שלפעמים בא להציק לדבורים ולגזול את מזונן, אבל קצה אפו חשוף לעוקצן. מסיבה זו הוא לעיתים מוותר, עוזב אותן והולך למקום אחר, אולי כדי לדוג לעצמו איזה דג שמנמן ולא לסבול יותר.

ציטוט:

עד כה הוכיחו האוקראינים שיש ביכולתם לגרום לנזק כולל הרוגים לצבא הרוסי באמצעות טילי נ”ט. חשוב להדגיש כי צבא ברית המועצות ספג אבדות כבדות מאוד באפגניסטן כתוצאה משימוש בשני סוגי טילים: טילי נ”ט וטילי כתף נ”מ תוצרת ארה”ב.

ציטוט:

בהלה לסוכר ותורי ענק: רוסיה נכנסת למשבר הכלכלי החריף ביותר מאז התפרקות ברית המועצות.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הצאר בהחלט יכול להפעיל את סמכותו הרמה להורות לצבא רוסיה לפלוש, להרוס, לכתוש ולכבוש מדינה שכנה שלא מהווה סכנה, אבל בפעם האחרונה שנשלח המון צבא המעצמה ברחה מאיזה מדינה שוממה וזנוחה, רק בגלל שהמון טילים קטנים גרמו לנזק מצטבר שמאוד כאב לה.

בהחלט אפשר לשחוק את הצבא ולהשמיד חלקים מהמדינה השכנה, אבל המחיר יהייה איום ונורא, ולכן אולי הגיע הזמן לדיפלומטיה. חלילה, רוסיה תמשיך במלחמה שאין לה שום הצדקה, לא כל הכלים המעופפים והמשוריינים שלה ישובו בשלום הבייתה לאומה האבלה.

פרט לאבדות הגדולות לכוח הצבאי, ברוסיה כבר יש תורים למזון בסיסי, מתפתח שם משבר כלכלי ענקי וגם מתחיל מרי אזרחי. אז מה יעשה הצאר השאפתני? האם הוא מציאותי, גאוותני, עקשני או סתם אובדני?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם: מלחמה היא טעות יקרה ועצובה. קישור למאמר בשם- הסכמים עדיפים מנזקים ועימותים. קישור למאמר בשם- אלימות היא טעות חסרת התחשבות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן