הספינה בערה ורוב המלחים ניצלו

הספינה בערה ורוב המלחים ניצלו

איזה מזל שהתוקפים הרוסיים, אלה שללא הרף מפגיזים אזרחיות ואזרחים שאינם מסוכנות או מסוכנים, הצליחו למלט עצמם מכלי השייט המשוכלל והמרשים לאחר שבאו לו כמה פיצוצים מרהיבים.

חלילה, ספינת הדגל של הרוסים הייתה שוקעת ביחד עם כל המלחים הדבר בטח היה מעציב יותר הורים, וכבר יש ברוסיה עשרות אלפי שכולות ושכולים, קרובות אבלות וקרובים עגומים. ככה זה. במלחמה כל הצדדים מאוד סובלים בגלל שגיונות של פוליטיקאים שילדיהם לא לובשים מדים.

ציטוט:

לאחר שנפגעה מול חופי אוקראינה: ספינת הדגל של הצי הרוסי טבעה בים השחור.

אוקראינים טוענים כי הספינה המתקדמת נפגעה מטיל נגד ספינות וכלי שיט מסוג “נפטון”. הפיצוץ בספינה אירע בזמן שהספינה עגנה במרחק של 120 ק”מ מהעיר אודסה. יותר מ-500 אנשי צוות ששהו על הספינה נאלצו לנטוש אותה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? דומה ששקיעת ספינת הדגל זה הדבר די סימלי שבטח מעצבן את הצאר האכזר.

נו, טוב. מה לעשות. זה מה שקורה כששולחים כוחות לתקוף באכזריות חסרת הצדקה מדינה שכנה. לפעמים היוזמים מלחמה ללא סיבה מתחרטים על הכוונה להטיל אימה אחרי שטובעת להם ספינת מלחמה.

מצד שני, יתכן שהצאר ישלח עוד ועוד צעירים רוסיים להקריב עצמם בעבור חלומותיו השאפתניים וסירובו לעבור מגרימת נזקים עצומים לדיונים תרבותיים.

לא רק המון כלים מעופפים, משוריינים ומבצרים צפים אובדים לרוסים אלא שבסוף המערכה הם כנראה גם יחוייבו לשלם פיצויים לשכנים בעבור הנזקים העצומים, וזה בטח יקח להם שנים.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן