הסרבנים גזעניים או סתם קיצונים?

הסרבנים גזעניים או סתם קיצונים?

כל הכבוד לרופא השיניים הישראלי, שהוא במקרה גם דמוקרט הגון, נדיב, מתחשב ומוסרי, ובושה גדולה לגזענים ששונאים אחרים ללא קשר למעשיהם, אולי מחמת היותם של המתחזים ליהודים קיצוניים, מוסתים, סחטניים, חשדניים, מרושעים, מרדניים וחמדניים.

ציטוט:

עבאס מבקש להקצות 100 מיליון שקלים מהכספים הקואליציוניים של מפלגתו לחרדים.

יו”ר רע”ם פנה בעניין לגורמים בממשלה. סמוטריץ’ הגיב לפרסום: “אחיי במגזר החרדי, אל תתפתו”. ח”כ אשר: “אומר לעבאס ‘לא תודה'”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? רופאים מסוכנים לכאורה מציעים ליריבים עזרה מתוך התחשבות בכלל הקהילה בצורה שווה וההצעה היפה נדחית כאילו שהיא חטא נורא?

מה, מרוב שנאה הלאומנים שכחו שהם אוהבים להיות חמדניים? הרי הם רוצים לגזול אדמות, לגרש אנשים או לרדות בעבדים כאילו שהיהודים אמורים לעולל לאחרים מה שלהם לא נעים. שנאה גורמת לאנשים להתעלם מהמצווה בכתובים, לא לרדוף שלום או לכבד אחרים ועדיין לשים כיפות על הראשים? ממש מדהים.

חוץ מזה, ניתן ללמד יהדות, רדיפת שלום ומתן כבוד לאחרים בעזרת התקציבים המוצעים, אז מדוע הקיצונים הם גם סרבנים? מה, הם לא רוצים ללמד ילדים את המצוות בכתובים?

איך הצאצאים של המתחזים לכשרים ידעו שעיקרה של תורה זה אהבת הזולת, הימנעות מפגיעה, רדיפת שלום ולא מלחמה מתמידה או חרדה, איבה וטינה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- סליחה, אבל מה לגבי סולחה? קישור למושג סולחה בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- בני הדודים הם למעשה אחים קישור למאמר בשם- לשים לב למילים שים שלום. קישור לערך שים שלום בויקיפדיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הסרבנים גזעניים או סתם קיצונים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן