הסתה ציונית לחזון המדינה

הסתה ציונית לחזון המדינה

בעוד חודשיים ימלאו לנו שנתיים.

מה אפשר לומר? קצת קשה להאמין איך החיים עוברים, חולפים וזורמים בנעימים בעוד שאנו עוסקים בשעשועים נרגשים שכל יום משתנים.

עיתון ברשת נקודה קום הוקם בתקווה לתת תשובה ציונית הולמת לניסיון השתלטות נכלולי של כנופיית השילטון על כל התיקשורת בציון למטרות הסתה, הפצת שנאה, מילוט פושע מהרשעה וסרבנות להסדרה עם הרשות השכנה, שזה חזון המדינה.

הה תיאור שמציג את הכוונה:

גוף תקשורת עצמאי

עיתון ברשת נקודה קום הוא מיזם תקשורת עצמאי, דמוקרטי, חדשני וייחודי שנוצר בעבור אזרחיות ואזרחים במטרה להביא לקהל מידע אמין, מאוזן ואובייקטיבי שאינו מוטה, נשלט או מושפע על ידי מממנים וגורמים חיצוניים.

גישה דמוקרטית, שוויונית, תרבותית ומכבדת.

כולן וכולם מוזמנות ומוזמנים לבוא לבקר. ניתן להגיב בנימוס לכל מאמר בתחתית העמוד בו הוא מופיע. אפשר להתנגד, להסכים, לקטר או להציע משהו שישפר.כל הכותבות והכותבים אחראיות ואחראים בילעדית לתוכן הדברים המפורסמים אצלנו על ידם. מערכת עיתון ברשת נקודה קום עשויה להסיר תכנים במידה ויגיעו תלונות מוצדקות על הגיגים שאינם ראוים, חוקיים או מדוייקים.

אנו מאפשרים לכולן וכולם להביע בחופשיות את דעתן ודעתם, אבל בכבוד ומבלי לפגוע בזולתן וזולתם. תוכן פוגעני או כזה שאינו נמצא ראוי יוסר, מסרים זדוניים שידווחו למערכת יחסמו. הצגת פרסומות אסורה. לעיתון ברשת נקודה קום יש נוכחות ברשת החברתית בקבוצת פייסבוק ציבורית בשם: itonBareshet.com

עד כאן תיאור של הסיפור שאולי לא היה מספיק ברור.

מאז החלה הפעילות חלה הרבה התקדמות, אבל המערכה להושעת הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה טרם תמה. בשלב זה, רוב מכריע של הציבור כבר מבין שעדיף לנו להישאר דמוקרטיה שוויונית ושוחרת הסדרה, אבל הערכאה העליונה דוממת ובמבחן התוצאה העבריין הסידרתי שמולך בכנופייה נאמנה שמסייעת לפשע עדיין יושב רעוע ומפוחד בשררה.

בעזרת החוק, הפרהסיה הנחושה, הסתה תרבותית ומתמידה להגשמת חזון המדינה, והשכינה שהכל ברצונה, שלום ורגיעה בקרוב יבואו לאומה שכבר מספיק סבלה.

קישור לאודותו. קישור לקבוצת הפייסבוק של העיתון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן