העוונות זהים אבל החשודים שונים

העוונות זהים אבל החשודים שונים

מי שמע על פוליטיקאי עם יושר, אומץ ומוסר? מה אפשר לומר על הדבר המוזר שהתרחש בניכר?

ציטוט:

אחרי חשד לשוחד תמורת סיקור חיובי: קנצלר אוסטריה מתפטר.

קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ הודיע על התפטרותו – ימים ספורים אחרי שנפתחה חקירה נגדו בחשד לעבירות של שוחד והפרת אמונים. בחקירה נבדק אם קורץ ומעורבים נוספים העניקו שוחד תמורת סיקור חיובי בתקשורת.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות, שלא לומר השתאות או השתוממות.

כנראה שאצלנו לא לעולם לא היה קורה כזה דבר, אפילו אם הנאשם בפלילים מסובך עד צוואר בשלל תיקים חמורים וכנראה יורשע וישלח למאסר.

למה שהחשוד המרכזי, שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי ולא רק בשחיותת, יקח אחריות? להאשים אחרים ולהתחזות לצדיק תמים זה הרבה יותר פשוט.

כנראה שהאירופים הם יחסית מתורבתים, ואם יש אצלם חשדות לאי סדרים ציבוריים הם מייד מתביישים, לוקחים אחריות ומתפטרים. במיזרח התיכון, לעומת זאת, עבריינים סדרתיים עושים את כל התרגילים האפשריים כדי להימנע מציות לחוקים, כנראה במאמץ להיות אור לגויים, לעשות לעצמם רווחים על חשבון אחרים ולחמוק מישיבה מאחורי סורגים.

עכשיו רק נשאלת השאלה, האם העבריינים המקומיים יקחו דוגמה ממנהיים אירופים מנומסים ואחראיים או שינסו להמשיך בתעלולים הנכלוליים, כנראה בגלל חרדות ופחדים, במאמץ לחמוק משופטות ושופטים.

בדרך כלל גברים אמיצים לוקחים אחריות, מודים בכשלים ומנסים לתקן נזקים, אבל אצלנו הנאשם שחש מאויים כל הזמן מסתובב עם מאבטחים, וכנראה גם מאוד חושש מזעמה של המורשעת עם הליקויים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן