הפושע ישלם לעבאס ולחמאס?

הפושע ישלם לעבאס ולחמאס?

מידי פעם רואים בכותרות העיתונים דברים משעשעים ומבדרים ולא רק דיווחים מעצבנים לגבי עבריינים, מושחתים סידרתיים, מזיקים אנוכיים, מסיתים צעקניים ונאשם בפלילים.

ציטוט:

“אם מנסור עבאס ירצה להצטרף לממשלה כשיהיה לנו 61 – אהלן וסהלן”
הכנסת צפויה להתפזר השבוע וללשכת ראש הממשלה ייכנס יאיר לפיד. באופוזיציה ובקואליציה רוצים לקיים את הבחירות בתחילת נובמבר, כשהסיכוי לממשלה חלופית בכנסת הזו נראה קלוש. ב”חדשות הבוקר” דודי אמסלם לא שלל הצטרפות של רע”ם לקואליציה ומהליכוד נמסר בתגובה: “הדברים נאמרו בניגוד לעמדתו של נתניהו. נתניהו לעולם לא יסכים לכלול את רע”ם בקואליציה”

עד כאן ציטוט שחושף צביעות, רמאות וכזבנות.

אולי כדאי להסביר את העניין כדי שהוא יהייה קצת יותר מובן.

כידוע למי שיודעת ויודע, הכנופייה עם כיתבי האשמה צרחה וליבתה הסתה ושנאה במשך שנה שלמה. עיקר הטענה היה שההנהלה לכאורה מסוכנת למדינה כי יש בה יצוג שוויוני דמוקרטי גם למי שעד כה הושמץ והופלה לרעה, שזה דבר שלגמרי סותר את העקרונות המפורטים במגילה. במציאות, לא היו לאופוזיצה כאבי בטן או חרטה כשנפגעה המדינה, שכן היא בעיקר רצתה לחזור לשליטה.

שוב שמענו הסתה פרועה לגבי בגידה וסכנה, אפילו ששני הרופאים ועורך הדין הישראליים מעולם לא הביאו למליאה פצצה, ותמיד גינו פעולה אלימה. ללא קשר, האופוזיציה שהודחה לאחר שהסתבכה וכשלה הפריעה, מרדה, צווחה וצעקה שיש סיכון קיומי נורא, אפילו שלא הייתה מלחמה בשנה האחרונה והשדות בדרום לא עלו בלהבה.

אחרי שנפלה הממשלה בגלל שוחד פוליטי שהוא עבירה, מייד הושמעה באופוזיציה הגמישה גישה הפוכה, שלא לומר קצת שונה. לפתע הצרחנים מימין מגלים נדיבות של מנצחים ומכריזים על מוכנות לצרף לספינתם השוקעת בני מיעוטים, אלה הטרוריסטים המסוכנים והמפחידים כנגדם צווחו שנאה רק עד לפני מספר ימים.

כמובן שחשיפת כוונות הכנופייה לפרהסיה היא שגיאה מאוד מביכה, ולכן ראש החבורה נחפז להכחישה. הבעייה היחידה עם ההצהרות של הנאשם בשלל כיתבי אשמה היא שכבר מזמן ידוע שאצלו רמייה זו השיגרה.

חוץ מזה, העבריין עצמו כבר נפגש בעבר עם הקבוצה המושמצת והציע לה חבירה, אז למה עכשיו הוא מנסה להכחיש במרץ את העובדה הידועה?

אם העבריין מוכן לפגוע בחיילים ולבטל את האזרחות לכל המתנחלות והמתנחלים הוא לא יסכים לצרף לממשלתו מוכפשים מושמצים שאוהבים גזענים? הרי הנוכל ישלם כל מחיר כדי לא להפוך לנאשם מורשע ואסיר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן