הקיצונים מדגימים שהם רצחניים

הקיצונים מדגימים שהם רצחניים

העולם התרבותי נחרד לאחרונה לגלות שהאיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני.

אומנם, טרוריסטים מוסלמים אלימים גורמים לנזקים רבים כבר עשרות שנים, אבל כל עוד הם התאמצו לפגוע בעיקר ביהודים וזה קרה בהתמדה העולם המערבי לא ממש התרגש שכן הדברים הם שיגרתיים.

בזכות ההתקפה המזוויעה על ישובים ישראליים וההסתה להתפרעויות אלימות בערים ובמוסדות חינוכיים לאמריקאים ולאירופים המופתעים נעשה קצת יותר ברור מה עובר על היהודים

הפגנה דמוקרטית שמטרתה להזהיר מפני השתלטות גורמים איסלאמים מסוכנים בגרמניה הביאה למקום מופרע אלים שהדגים לצלמים ההמומים עד כמה חמורה הבעייה עם אלה שבגלל הסתה אין להם כבוד לאחרים.

בעוד שהיהודים נירדפו ומאוד סבלו המון שנים בלי שהם בעצם היו מסוכנים או מזיקים, המוסלמים הקיצוניים מתנדבים להראות לעולם שפושעים תוקפניים זקוקים לגבולות ברורים מחמת היותם מסוכנים וחסרי יכולת לשלוט ביצרים אסורים.

ציטוט:

לפי הדיווחים הצאר של הרוסים מעודד שנאה ליהודים, כנראה במטרה לפגוע באמריקאים לצרכים כלכליים.

נו, טוב. ההיסטוריה מראה שכבר בעבר היו כל מיני רודנים רצחניים שביצעו מישגים דומים. אומנם, השליטים הלוחמניים והשאפתניים הללו האשימו את היהודים, גרמו נזקים עולמיים נוראיים ואפילו מוזכרים בספרים ישנים, אבל הסיפורים אודותם די קשים, כואבים, מביישים, עצובים ומאוד עגומים.

לעומתם של הזדים ההיסטוריים, היהודים היום חיים בארצם וגם מסוגלים להגן על עצמם מפני מבקשי רעתם.

ציטוט:

פיגוע בגרמניה: 3 נדקרו באירוע מחאה, בהם פעיל אנטי-איסלאמי מוכר.
אדם חמוש בסכין דקר לפחות שלושה בני אדם, ובהם הפעיל מייקל שטרזינברגר בן ה-59 שהתכונן לנאום באירוע של תנועה המתנגדת לאיסלאמיזציה של אירופה. בתיעוד ששודר בשידור חי ביוטיוב נראה החשוד דוקר אדם נוסף ושוטר שלא הצליחו להשתלט עליו – ולאחר מכן נורה על ידי שוטרים.

עד כאן ציטוט מאירוע מצער שכולל אלימות.

מה אפשר לומר? יתכן שהתוקפנות המוסלמית הרצחנית תעזור לאלה שכן מאמינים באלוהים לקלוט שלפעמים אין ברירה וצריך להיות אמיצים, נחושים וחזקים כנד אוייבים מסוכנים. למעשה, זה משהו שמניסיון מר היהודים כבר מזמן יודעים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- שנאה תורמת לכלכלה או לרגיעה? קישור למאמר בשם- העולם המוסרי והאיסלאם הקיצוני. קישור למאמר בשם- לקיצונים אלימים אין אלוהים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הקיצונים מדגימים שהם רצחניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן