הריגה ללא כוונת תחילה

הריגה ללא כוונת תחילה

המאמינים מספרים שהכל ברצונו של השוכן במרומים, וזה כנראה כולל גם את ועדת החקירה שתגלה לנו שהאסיר המשוחרר ששב להיות שר ושוב הסתבך בעוון חסר קלון ביקש מחברים, השר ששמו דומה לחנה לא התנגד והנאשם בפלילים אישר את הסיכונים הגדולים משיקולים פוליטיים אנוכיים.

כתוצאה מרצף הכשלים הנוראים והבלתי אחראיים של המארגנים עשרות אנשים תמימים מתו סתם, ואין סיבה להאשים אותם או את בוראם.

מי לא שמר על בטיחותם של המאמינים שמצאו את מותם ביום חגם? מי ביקש שלא תהייה הגבלה על כמות האנשים שהצטופפו שם? מה, השכינה רצתה שיקרה אסון נורא ולכן זו אחריותה? מה תספר לנו ועדת החקירה?

ציטוט:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים, המפכ”ל אישר.

עד כאן ציטוט.

יתכן שיבוא יום ובעזרת השם תופיע ועדת החקירה שמונתה לבדוק את נסיבות האסון הנורא בפני הפרהסיה, תכנס מסיבת עיתונאים קצרה, ותספר לנו את מה שכבר מזמן פורסם וידוע.

הציבור מתבקש להודות לחברי הועדה בנימוס על העבודה המסורה, היסודית, המקיפה, הזריזה והיעילה שנעשתה בקפידה במשך תקופה ארוכה למען המדינה, אבל לא בטוח שתהייה הפתעה, שכן הכל בעצם כבר ידוע לאומה האבלה.

כנראה שכנגד האחראים לטרגדיה ששברה את לב המדינה לא יעמדו כיתבי אשמה בעוון רצח בכוונת תחילה, אבל יתכן שחשד להריגה בחוסר אחריות משווע תוך התעלמות מקריאות האזהרה, בשגגה תמה או סתם המתה המונית לצרכי פוליטיקה ובלי כוונה יהיו הסעיפים במסמכים שיוגשו לערכאה.

צריך להמתין עוד קצת בסבלנות רגועה, ויתכן שבסוף, כשתיתם תקופת ההמתנה, הבדיקה והחקירה, יכול להיות שכנראה אולי נדע מי אחראי לאסון הנורא.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “הריגה ללא כוונת תחילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן