השליט איבד שליטה?

השליט איבד שליטה?

מסתבר שבחצי השנה האחרונה הנאשם בשלל כיתבי אשמה לא היה ממש פנוי לנהל את עינייני המדינה, אולי בגלל איזה בעייה משפטית קלה, וכל אחד בהנהלה עשה מה שהוא רצה, ללא התחשבות בנזק, במחיר ובתוצאה.

למרבה השמחה ועל אף העיכוב התמוה בדאגה למדינה, ראש הכנופייה כנראה קלט שהתנהלותו הפסולה והפגומה נראית קצת חסרת אחריות, נטולת שליטה ושגוייה, וגם הסיבה הישירה להחמרת הצרה המעיקה שגרמו לנו הוא ובחירת ליבו המורשעת הלקוייה.

ציטוט:

בעקבות סערת השר כהן ולוב: נתניהו הנחה לאשר איתו כל קיום פגישה חשאית או פרסומה.

אחרי פיטורי שרת החוץ של הלובית והימלטותה לטורקיה, בעקבות הדלפת קיום הפגישה עם אלי כהן, רה”מ קבע כי כל פגישה מדינית תידרש באישור לשכתו. בנוסף, כל פרסום אודות פגישות מדיניות סודיות יידרש אישור של נתניהו עצמו.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ראש המדינה ואמריקה ידעו על הפגישה החסוייה, אבל שר החוץ משום מה החליט על דעת עצמו להתהדר בהשגיו המרשימים ברבים ובכך להרוס את הסיכוי להצלחה. האם ההדלפה באה ממשרד החוץ או מלמעלה? לך תדע. מה שברור זה שאמריקה די התעצבנה ופירסמה את דעתה הזעופה.

ללא קשר למי עשה מה, התוצאה של המהומה היא שהנאשם הפלילי יוכל עכשיו לספר שהוא כביכול מוכן להתפשר אבל לכאורה אין עם מי לדבר. מה אכפת לו שהתעלול שלא ממש נראה כשר יגרום לשר החוץ שלנו להתפתל, לתרץ, להאשים מישהו אחר ולשקר, ולשרת החוץ האומללה והמרומה מלוב השסועה להמלט ולהסתתר?

ההכרזה המרשימה על נעילת שערי האורווה לאחר שהיא כבר התרוקנה ונישרפה לא ממש תפתור את הבעייה בהנהלה. לטובת הדמוקרטיה, יתכן שהמליאה צריכה להביע אימון בממשלה חדשה ולהדיח את הכנופייה המזיקה שמעלה בתפקידה, בגדה באימון שניתן לה ושאליו התחייבה, שחטאה, הפקירה, הזניחה, קילקלה, הרסה, דרסה ופשעה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכישלון יזרז חילופי שילטון. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין. קישור למאמר- יש פושעים בירושלים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן