השמצה ריקה היא התקפה גרועה

השמצה ריקה היא התקפה גרועה

שר האוצר אינו איש גדול, וכנראה שבין השאר גם בגלל זה מאוד חשוב לו להשמיע קול ולהתחזות למצביא נועז וכל יכול.

במציאות, העבריין הגזען והסרבן עם הזקנקן סירב להעביר תקציב לרכש ביטחוני חיוני בגלל מאמץ סחטני לקבל אישור להפר את החוק הבינלאומי. הדבר הזה היה עשוי היה להזיק לביטחון הלאומי, ומראה על אופי בעייתי, אנוכי, מרדניי וסחטני.

ציטוט:

סמוטריץ’: צה”ל לא רוצה לצאת למערכה בצפון, ראשיו אחראים לטבח.

עד כאן ציטוט.

לטענתו של הפוליטיקאי הנכלולי, הסרבני והמרדני, הצבא לא מספק את הסחורה ולכאורה לא פועל בצורה ראוייה.

רק בעייה קטנה יש עם ההאשמה הגסה- לפי חוק צה”ל פועל לפי הנחיות הממשלה, זו שמימנה טרוריסטים רצחניים בעזה והתעלמה מכל קריאות האזהרה לגבי הסכנה שגורמת המזימה לדרוס את הדמוקרטיה.

בעברית קלה, שר הצואר מנסה להלבין פנים בפרהסיה ללא סיבה. סך הכל, האחריות להפעלת הצבא והחובה להקשיב למיכתבי האזהרה שהוא מעביר להנהלה היא של ראש המערכת, זה הפושע הסידרתי שנאשם בשלל כיתבי אשמה.

אם אין פעולה צבאית יותר רחבה זה רק בגלל שהממשלה לא אישרה אותה. במציאות, הצבא מבקש לטפל בחיזבאללה וגם רצה דבר דומה בדרום הרצועה לפני תקופה ארוכה, אבל העבריין שבראש הכנופייה מנע את הפעולה, ממש כמו שסירב עד כה לכל הצעת פשרה.

הניסיון להאשים את הצבא באסון הנורא מובן, אבל היה זה הפושע שאישר מימון לטרוריסטים, והוא זה שעצר את הצבא מלכבוש את כל הרצועה ולהסביר לנסראללה ששוב הוא שגה בהערכה.

ראש המערכת גם התעלם מכל האזהרות של שר הביטחון והצבא, וסירב לשש הצעות לנטרל סכנות בעזה תוך התעסקות חשודה עם המון כסף במיזוודות.

שר האוצר מנסה לגלגל אשמה מתוך חרדה שיש לה הצדקה. סך הכל, האומה יודעת מי בגד בחובה לשמור ולהגן עליה, והפושע הסידרתי שגם אחראי לאסון לאומי נורא כנראה מבועת מהמחשבה על הדחה, הרשעה וישיבה סגורה בתא.

מצד שני, יתכן מאוד שעיקר הדאגה והחרדה היא בעצם מתגובתה של המורשעת הלקוייה שאינה תמיד רגועה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם: סרבנות ועבריינות אינן מיצוות ביהדות. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן