השריף נכנע בגבורה לעיני מצלמה

השריף נכנע בגבורה לעיני מצלמה

מי שהיה ראש העיר הקרבי של רמלה, מר יואל לבקוביץ לביא שפעם נחשב לשריף מקומי, כנראה חש גאווה בחוסר יכולתו לבער את הפשע העירוני.

מול מצלמה הקצין האמיץ לשעבר, שבין השאר פעם פיקד על חטיבת מילואים וקידומו המפואר קצת עוכב בגלל איזה עסק עם איזה פקודה בלי שהדבר מותר, נראה מתחנן בדאגה בפני פושע אלים לרגיעה, ונכנע.

למרבה המזל הגיע לזירה איזה ערבי ישראלי, וחילץ את לביא הקרבי מסוף שחלילה היה קצת טראגי.

ציטוט:

שכונת הדמים: הסיור של צוות כאן חדשות בג’ואריש שהפך לסכנת חיים.

התושבים ברמלה מפחדים להיכנס לג’ואריש והמשטרה מסתגרת בתחנה כשיש קרב יריות ברחוב. צוות כאן חדשות סייר בשכונת הדמים – ונקלע לסכנה.

עד כאן ציטוט מרשת כאן שערכה סיור עיתונאי, שהתחיל בהפרחות מלאות גבריות והסתיים קצת ברפיסות.

אם מר לבקוביץ לביא היה במשך שנים רבות ראש העיר האחראי, מה יש לשמוח אם המצב נוראי? חוץ מזה, למה הוא לא קרא למשטרה או שיחרר צרור לאוויר כדי להסביר שהוא קצין ישראלי בכיר לשעבר שאינו מפחד מאיזה ביריון צעיר?

קישור לכתבה בכאן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן