ויבן נתניהו ליקוים בירושלים

ויבן נתניהו ליקוים בירושלים

מעניין איזה שם ינתן לישוב, לשכונה או לרחוב שיקרא על שמו של העבריין הצדיק, זה שעשה לנו רק טוב?

פסגת הכזבן? רמת הנאשם? תל הנופל? גבעת המאכזב? גן העבריין? ראשון לכישלון? מעלה המסית? שדרות המושחת? נאות החשוד? כפר המזיק?

ציטוט:

“לאור פועלו”: האם נתניהו ייזכה לשכונה על שמו בעיר גדולה בישראל?

עו”ד ניסן זכריה, חבר מועצת העיר חולון, הגיש הצעה לסדר היום לפיה ישונה שמה של שכונה בעיר לשמו של רה”מ לשעבר, “כחלק מההתחדשות של העיר”

עד כאן ציטוט מדברים תמוהים, משונים וקצת מוזרים שכנראה נאמרו ברצינות או סתם מתוך נאמנות, חנפנות וציות.

מי ירצה או תרצה לדור במקום הנקרא על שמו של נאשם בפלילים שלכאורה יורשע וישב מאחורי סורגים? זה יתן דוגמא טובה לצאצאיות ולצאצאים? הדבר יעשה רושם חיובי על האורחות והאורחים אם לרחוב יקראו סמטת הכנופיה או לישוב- מושב ליצים?

כנראה שיש פרקים מביכים, מצערים וכואבים בתולדות כל העמים שזוכרים את דיברי הימים. מה לעשות. זה לא נעים אבל מאוד עוזר להפיק לקחים כדי שההיסטוריה לא תיסוב במעגלים.

למעשה, רק בזכות הפרקים העגומים בספר שלנו כל שנה אנו מקוננים, מזהירים את הדורות הבאים, מתחרטים על שנאת חינם וריב אחים, נזכרים בעיקרה של תורת היהודים וחשיבות רדיפת שלום ומתן כבוד ליצירים האחרים, ודי מהר שוכחים.

למרבה השמחה, השבוע באה תקופה לא קלה לקיצה, ועכשיו יש סיכוי לא רע שהאומה תשוב לחזונה ודרכה. לא בטוח שיש צורך להנציח את מה שראוי להשכיח. חוץ מזה, חלילה יהייה לתושבות ולתושבים קצת לא נעים לספר שהם גרים במגדלי מורשעים, או בשכונת עבריינים.

קישור למאמר במעריב

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן