זוכרים לעולם והמודעות בחינם

מערכת עיתון ברשת מאמינה שזה לא ממש יפה לקחת את ממונם של אבלים, אבלות, שכולים ושכולות בזמן יגונם, יגונן, צערן וצערם.

מסיבה זו, קוראי וקוראות עיתון ברשת מוזמנות ומוזמנים להעלות מודעות עצובות בחינם, וגם ליצור אתר זכרון, שיכול להיות גלוי בציבורי או חסוי ופרטי, שישאר שם, בניהול עצמאי של המשפחה לעולם.

זה לא קל לעסוק באובדן, געגוע, אבל ושכול, אבל מעכשיו לזכור את שהיה אתמול ועבר כל משפחה יכולה להנציח וכל אחד יכול.

בני משפחה שכבר אינם כאן יכולים להופיע באתר הנצחה ברשת, וניתן לראות אותם, לקרוא על פועלן ופועלם ואפילו לכתוב תנחומים למי שחש בחסרונן או חסרונם.

המוזיאון שנותן חסות למיזם ההנצחה הלאומי הוא ארגון שלא למטרות רווח, ולכן כל ההכנסות או התרומות שמגיעות מופנות בילעדית לקיום המיזם למען הדורות הבאים, לשנים רבות.

מערכת עיתון ברשת מודה למוזיאון בית טרזין על תרומתו לפיתוח אתר הנצחה לאומי בעבור הקהילה, ומוכנותו הנדיבה לתת לקוראות וקוראי העיתון הנחה.

בחלוף הזמן, אתר ההנצחה ברשת כנראה יהפוך לחלק מסיפורה של האומה שכבר מספיק סבלה, וסביר שגם יהיו עוד כמה אלבומי הנצחה למטרה זהה.

למעשה, קבוצה לאומית ומכובדת לכאורה כביכול ניסתה לפתח רעיון זהה בעצמה. זה קרה אחרי שנציגה הבטיח למוזיאון בכתב עזרה ותמיכה, ואז הנדבנית הידועה לפתע סרבה לממש את ההבטחה ולא נתנה סיוע תוך שימוש בתירוץ תמוה.

מי יודע? אולי ההנהלה שבעבר כבר הסתבכה קצת נבהלה מחשיפת מעלליה אל מול הפרהסיה, סתם שינתה את דעתה או עדיין מצפה ליעוץ משפטי בסוגיה? בכל מקרה, סביר שיהיו עוד אתרי הנצחה ברשת אחרי שהתועלת ההיסטורית והאישית תהייה קצת יותר ברורה לפרהסיה.

הנחיות, קוד הנחה קבוצתי, הסבר והרשמה.

לקבוצת ההנצחה של עיתון ברשת ורישום מודעות אבל חינם.

קישור לאתר ההנצחה של המוזיאון. קישור לאתר ההנצחה לזכור נקודה קום

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן