חוטאים סידרתיים בסוף נחשפים

חוטאים סידרתיים בסוף נחשפים

מי שעושה טעות ומקשיב להצהרותיו המשתנות של הכזבן הסידרתי, שהוא גם נאשם פלילי ופטפטן נכלולי, מגיע די מהר למסקנה שהעבריין המסוכן הוא פושע חסר אמינות.

העם הישראלי מכיר את התופעה המזיקה עוד מאז שפעם לא נמנעה הסתה שיקרית לשנאה, שלובתה ושולהבה לצורכי פוליטיקה. בזכותה של ההסתה הגיע רצח נורא שהסיט את האומה מחזונה, והביא לשילטון כנופייה עבריינית ורודנית שציונות ודמוקרטיה אינן דרכה.

למרבה הצער, מעצמה ידידה שבה אנו תלויים כדי לשרוד בשכונה בלי לאדות אותה מחוסר ברירה לאחרונה גילתה שאת ישראל מוביל פושע מרדני, נכלולי, כזבני, סרבני וכוחני שמתנגד לחזון הלאומי לצורך אישי, וזה בעייתי.

ציטוט:

יועצו הקרוב של ביידן: “עשינו צעדים שגויים בתגובתנו למלחמה בעזה, אין לי אמון בממשלת ישראל”
הניו-יורק טיימס מדווח כי הגיעה לידיו הקלטה אותנטית של ג’ון פיינר, מעוזריו הבכירים של הנשיא, אומר כי הוא “לא יודע אם הממשלה בישראל תהיה מוכנה לנקוט בצעדים משמעותיים עבור הפלסטינים בשאלת שתי המדינות”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, לא רק העם בישראל כבר מבין שבא לנו אסון נורא לאחר שהפושע התעלם ממיכתבי אזהרה וקריאות התרעה לגבי הסכנה שבניסיון לרמוס את הדמוקרטיה כדי למלט עצמו מהרשעה, עכשיו גם אמריקה יודעת שצריך לטפל בבעייה, לחשוף אותה לחמה ולייבש את מה שצמח באפילה.

פירסום הידיעה שארצות הברית עשוייה לתמוך בהליכים חוקיים כנגד קצינים וחיילים שנמצאים באופן לא חוקי בשטחים כבושים, הטלת עיצומים על פורעים אלימים שפוגעים בשכנים מטעמים גזעניים והדלפת אי שביעות רצון ממעלליו הנכלוליים של המסובך עד צוואר בפלילים כל אלה מעידים על שינויים משמעותיים ומדאיגים ביחסינו עם החברים בהם אנו תלויים.

קצת מצער להבין שראש כנופיית העבריינים מסבך את כולנו בהפרת חוקים בינלאומיים, הפושע הסידרתי מסכן קצינים ולוחמים וגם לא מקיים את שבועת האמונים או פועל לקדם הסדרים שיועילו לכל הצדדים

במילים אחרות, העבריין המסוכן מסכן את ביטחוננו, שלומנו ומצבו כאן. אולי כדאי שהמצב יתוקן, בערכאה או בהצבעה במישכן.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת דיעה. במציאות אין סיכוי שהפושע יסתתר לבדו בטבע, שהרי הוא לכאורה מוקף בספר, מאפר, חייט, טבח, נושאי כבודה שזקוקה לכביסה והמון אנשי אבטחה צמודה.

קישור למאמר – N12. קישור למאמר בשם- הנשיא כבר פחות סבלני. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חוטאים סידרתיים בסוף נחשפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן