חיסול איומים ושלום עם השכנים

חיסול איומים ושלום עם השכנים

החזון לציון הוא שלום, ביטחון ושוויון. מצויין שראש הממשלה, שכבר אינו נאשם פלילי, כזבן סידרתי או סתם עבריין נכלולי, פועל בשיקול דעת נבון ועובד נכון.

מצד אחד, יאיר מתאמץ וגם מצליח להגיע להסדרה אזורית. מצד שני, בפיקודו של בני האחראי כוחות הביטחון של האומה העברית לוחמים בנחישות ויעילות בכל מי שיש לו גישה תוקפנית, עבריינית ורצחנית.

ציטוט:

לפיד אחרי הפיצוץ שהוביל למות בכיר “גוב האריות”: “נוחלים הצלחות בריסוק הטרור”
כמה שעות אחרי הפיצוץ המסתורי באופנוע בשכם, שהוביל למותו של תאמר אל-כילאני, אמר רה”מ בפתח ישיבת הממשלה: “עלינו להיות תמיד ובכל רגע נתון חזקים יותר, מתוחכמים יותר, ונחושים יותר מאויבינו”. הפלסטינים האשימו את ישראל, בצה”ל ובשב”כ לא מתייחסים.

עד כאן ציטוט.

אפשר לחיות נהדר לצידנו אבל לא במקומנו. מי שיקום עלינו יסבול מנחת זרוענו. חוץ מזה, כנראה שלקראת סוף השבוע יתרחש אירוע מרשים שיזכר בהיסטוריה כנקודת מפנה חשובה. במידה ותבוא הצלחה, הדבר ישנה את המפה, לטובה.

סביר להניח שכל מי שמתפרנס משנאה ולוחמה יצא עכשיו זעוף מהמאורה בכוונה לקלקל, להזיק, להבעיר חימה, לזרוע אימה ולהרע. למעשה, זה בדיוק מה שקרה כשמשחרר הבירה עשה שלום עם מדינה שכנה וחתם הסדרה יעילה עם הרשות השכנה.

אחרי שהרוב השפוי הביס את הרוצחים שרק ראויים לגינוי, האוטובוסים הפסיקו להתפרק לחלקים, ומאז למעלה מעשרים שנים יש שיתופי פעולה ביטחוניים ופוריים שמונעים המון פיגועים.

הרוצה בשלום יכון להסתה ומהומה יזומה שרשעים ינסו להבעיר בכוונת תחילה. סביר שהמאמינים בשינאה ואיבה יעשו מאמצים לשמר את הטינה אחרת לא תהייה לקיומם הצדקה. סך הכל, מבחינתם הסדרה רגועה זו אפשרות מפחידה שאינה מעוררת שמחה.

לא נורא. נלחם במפריעים המופרעים בנחישות מתמידה ובגבורה, ובסוף תבוא שלווה. סך הכל, זה החזון מהמגילה וההוראות מהתורה. לא נכנע לטרור אלא נכניע אותו, ולא נוותר עד שיהייה כאן טוב יותר.

קישור למאמר בידיעות.

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן