חקיקת בזק דורשת מעצור חזק

חקיקת בזק דורשת מעצור חזק

היו היה פעם משטר רודני, גזעני, לוחמני, שתלטני, כוחני, עברייני ורצחני שגרם לעולם נזק נוראי. זה קרה לאחר שהוא חיסל את הדמוקרטיה בתום הבחירות, הפך עצמו לשליט יחידי ואז פתח במבצע צבאי זריז שנקרא- מלחמת בזק, צעד בוגדני שהפר הסכם מדיני, הכניע את הצבא הפולני והתחיל עימות עולמי.

לעומת אירועים היסטוריים מצערים, נוראיים ועגומים, אצלנו נאשמים בפלילים רק זוממים לבטל כמה חוקים, לרמוס מוסדות ממלכתיים ולהכשיר שרצים עברייניים לתפקידים ציבוריים כאילו שהם ראויים, ולכן אין שום סיבה לדאוג מהתוכניות הזדוניות של הפושעים, לבינתיים.

מקסימום יפגעו ערבים או סמולנים שבעיני גזענים בורים לא ממש נחשבים ליצירים, בצלמים או ברואים אלא בוגדים או אוייבים שיש לירות בגבם כמה כדורים, כמצווה בכתובים.

פעם משה הביא לנו חוקים חשובים ונבונים שמאפשרים חיים קהילתיים, אבל ההמונים העדיפו לפזז סביב דברים יותר חומריים, גשמיים ונוצצים מהסיפור היפה עולה שלא כולם מבינים את עיקר המסר בכתובים. למעשה, לעיתים הם טועים או שוגים במקום לשלוט ביצרים כגיבורים, חומדים, חוטאים, פוגעים, ועוסקים בשנאת אחרים, ניפנוף באקדחים ובהפרחת איומים נפיצים, דליקים ומסוכנים.

לעומת הבורים הרשעים שלצרכים פוליטיים מקדמים שנאה שהיא אינה עיקר המסר בכתובים, במקום לסור מרע, לעשות ולבקש הסדרים, הנאשם המסובך עד צוואר בעיקר חושב כיצד להמלט מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים, ולכן הנאשם הפלילי קודם כל מנסה לבטל חוקים.

ציטוט:

בליכוד נערכים לחקיקת בזק: חוק דרעי והחוק שיכפיף את המשטרה לבן גביר.

במפלגה מתכוונים להעביר כבר בשבוע הבא את החוק שיאפשר ליו”ר ש”ס להתמנות לשר ואת החוק שיאפשר לבן גביר לקבוע את מדיניות המשטרה כשימונה לשר לביטחון לאומי. בתוך כך, נתניהו נערך לבקש ארכה נוספת של המנדט להרכבת הממשלה

עד כאן ציטוט.

מלחמת הבזק נגד הדמוקרטיה וחוקיה היא באמת מזימה נחמדה שלגמרי סותרת את חזון המדינה, אבל עדיין יש סיכוי שבג”צ יעצור אותה, אחרת הוא יהפוך עצמו לבובה כנועה שלא ממש מתחשבים בדעתה או במחאתה הרפה

חלילה בית המשפט הגבוה במדינה יכנע לפשע, יש סכנה שהחזון הלאומי להיות עם חופשי, שוויוני ושוחר הסדר אזורי יוחלף באסון מוסרי, חברתי, ביטחוני, מדיני וכלכלי, והדבר קצת יאיים על קיומנו הזמני. אם חלילה זה יקרה, יתכן שהעם הישראלי הנימוסי והרגוע יקום מאדישותו ויצא ללחום בעזרת דגלים על קיומו הדמוקרטי וחזונו המקורי.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- התרעה, אזהרה והבנה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן