טוב שכבר לא סוקלים סוטים

טוב שכבר לא סוקלים סוטים

חשד להתעללות מינית בקטין או קטינה מחייב דיווח למשטרה ולרווחה, זה החוק במדינה והוא נועד לאפשר בדיקה ולוודא שהכל כשורה.

מי שיודע על אפשרות לקיומה של התנהלות שאינה ראוייה נדרש להעביר מייד את הידיעה הלאה. בנוסף, התעלמות מהדרישה שלעיל עשוייה לגרום לישיבה במתקן כליאה לתקופה קצרה, שכן להגן על קטינות וקטינים מסכנה ופגיעה זו חובה.

ברוב המדינות, הציבור די מזדעזע שהוא שומע שמערכות גדולות ומכובדות מתעלמות מסטיות מיניות מזיקות ולא מדווחות למשטרה על הבעיות, כנראה כדי להימנע מבושות או אי נעימויות ציבוריות.

הכנסייה הקתולית עברה טלטלה מאוד רצינית כשלפני שנים התגלה למרבה התדהמה שגברים שמעדיפים לגור עם בחורים אוהבים ילדים יותר מנשים. האפיפיור שלכאורה ידע ולא ממש פתר את הבעייה התפוטר וקיבל בוותיקן דירה נוחה שמימנה הוא לא יצא.

אצלנו המצב כנראה קצת לגמרי שונה, שכן דיווחים מודאגים ועיקביים על אותה בעייה עצמה ופניות בהולות להמון גורמים במדינה זכו להתעלמות. כנראה שזה קרה בגלל שיקולים פוליטיים, אבל זו סתם השערה. בקיצור, העניין לא נבדק על ידי חוקרים, ומאז כנראה שנאנסו בארץ עוד המון קטינים חרדים ללא ידיעת השוטרים.

מי יודע? אולי המתחזים לכשרים קצת ביישניים או שהם אוהבים לסייע לעברייני מין ולהסתבך בפלילים כדי להימנע מבושות ברבים?

ציטוט:

סערה בצרפת: כמרי הכנסייה הקתולית התעללו מינית במאות אלפי קטינים.

דוח חמור במיוחד נחשף היום על ידי ועדה עצמאית של בישופים קתוליים בצרפת • הדוח קובע כי ב-70 השנים האחרונות התקיימה התעללות מינית קשה בכ-300-200 אלף קטינים, והתבצעה באופן שיטתי ומערכתי.

ציטוט:

יושבת ראש הועדה לענייני ביקורת המדינה, זו שפרשה בבושה אחרי כשלונה וזה של פטרונה, קיבלה המון תחנונים בבקשה לבדוק ולמנוע אונס קטינים חרדים בקהילה שמתחזה לכשרה. אחרי נידנודים בילתי פוסקים העוזר של שלי הסכים לכתוב לי תשובה ובה הוסבר בנימוס סבלני שאני כנראה נודניק מעצבן וטרחני, שהעניין לכאורה נבדק, ולכן אין שום סיבה לחוש חרדים שכן המתחזים לכשרים כביכול לגמרי טהורים, ואף פעם לא אונסים קטינים בידיעת הממונים שלא מדווחים לשוטרים.

התשובה האדיבה והמשונה נכתבה עוד בטרם ליצמן הואשם בסיוע לפדופילית, ולפני שיצאה כתבה של רביב דרוקר שמראה איך אנשי משרדו מסייעים לפדופילים מסוכנים במתקן כליאה רק בגלל שהם חובשים כיפה.

הדבר מעלה תמיהה רבה, שלא לומר פליאה, שכן על פי תורה דינם של האונסים ילדים הוא לסקילה, לא לסיוע ממשרד השר שאולי חובש כיפה אבל יש נגדו כתב אשמה.

האם יתכן שכל מי שזוכה לקבל קצת תשומת לב שחושפת כשלונות וליקויים, כשלים או עוונות חמורים ברבים מתבייש לבוא בטענות למדווחים בגלל שהעובדות נכונות ואת זה החוטאות והחוטאים יודעים?

עד כאן ציטוט.

במידה ותחקר פרשת הסתרת אונס קטינים בקהילה של המתחזים לכשרים יתכן שגם הישראליות והישראלים יחושו ותחושנה קצת מזועזעות ומזועזעים.

מצד שני, עד עכשיו לא חוקרים את הדברים, כך שאפשר להיות לגמרי רגועים. יתירה מכך, מותר אפילו להאמין שלכאורה יש קהילות שלמות שהן טהורות לחלוטין, ואין בהן סוטי מין.

מצד שלישי, שר הבריאות לשעבר כבר קצת מסובך עם איזה עבריינית שפגעה בהמון בנות והסתבכה בצורה רצינית, כך שעדיין יש סיכוי שבעלילה החשאית אולי תבוא תפנית שתעביר אותנו למשהו שיותר תואם למצווה בתורה העברית.

כמובן שאפשר לחשוב שהבעייה שהתגלתה בצרפת הרחוקה אינה קשורה למצב במדינה, אבל זו כנראה אשלייה. במציאות, מנהיגי העידה החרדית לכאורה ידעו על הבעייה, לא דיווחו חשדות למשטרה, וניסו להסתיר אותה. מסיבה זו הם בעצם שוב ושוב הפרו את החוק במדינה, וגם סייעו במודע למי שבתקופת המקרא היה זוכה לסקילה.

האם גם אצלנו יבואו תדהמה וזעזוע אם חלילה יתגלה שבקהילה שמתחזת לכשרה לא מדווחים למשטרה על חשד לאונס קטינות וקטינים, מצפצפים על חוקי המדינה, וגורמים להמון ילדות וילדים נזק איום נורא לתקופה מאוד ארוכה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- למה אין תביעת דיבה? קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- מי מרחם על קטינים חרדים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “טוב שכבר לא סוקלים סוטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן