טילים מושמדים והיצרנים מתרברבים

טילים מושמדים והיצרנים מתרברבים

יתכן שהרמזים המפורשים שכבר פורסמו ברבים כמה פעמים לא ממש עושים רושם על הרוסים, אולי בגלל שהם משוכנעים בטעות שהם חסינים. חוץ מזה, נראה שהסברים מזוטרים שוליים לא תמיד משפיעים על רודנים, וצריך לקבל בהבנה את הדברים.

כידוע ליודעות וליודעים, הרוסים מחמשים, מציידים, עוזרים ותומכים ברוצח ההמונים, והתחביב הזה כבר גבה את חייהם של מאות אלפי אזרחים סוריים. כנראה שמתן עזרה לפושעים רצחניים נעשית בגלל שהצאר רוצה גישה לנמלים בים התיכון וקיום בסיסים צבאיים שם כדי לוודא שיש ביכולתו להפחיד אחרים.

כמובן שזו זכותם המלאה של הרוסים הנחמדים לתמוך בפושעים אכזריים ולסייע להם ברצח המונים בעבור מזומנים ונכסים אסטרטגים. חוץ מזה, הם גם נהנים למכור לחברים טילים יקרים ולעשות מזומנים, והקונים חשים מוגנים, אפילו שבמציאות הם לגמרי חשופים.

בעבר כבר הוסבר לצאר שבמידה ויופעל נשק נגד ישראל, המערכות ינוטרלו, שלא לאמר יושמדו, יתאדו או יתקלקלו. נו, טוב. לא נראה שההסברים הקודמים עזרו, שכן הסורים ניסו לירות נגדנו טילים רוסיים משוכללים, ולכן לא הייתה ברירה אלא להדיגם מה קורה לאלה שתוקפים ישראלים.

יתכן שעכשיו יהייה קצת יותר קשה לעשות רווחים ממכירת טילים רוסיים יקרים שכן העולם רואה שהם בלתי יעילים. מצד שני, מותר לרוסים לנסות לספר שהמערכת שלהם נהדרות, אפילו שחיל האוויר כבר ווידא שהן לא קיימות אלא בחתיכות קטנות.

ציטוט מלא התרברבות:

צבא רוסיה: הסורים השמידו 21 מתוך 24 טילים ששיגרה ישראל.

ציטוט עם אמינות:

לאחר נפילת רסיסי הטיל בישראל: חיל האוויר השמיד את סוללת הנ”מ סמוך לדמשק.

מתגברות ההערכות שיעד התקיפה המיוחסת לישראל היה מפעל נשק מתקדם הקשור לפרויקט דיוק הטילים של חיזבאללה • 20 טילים נורו לכיוון כלי הטיס התוקפים – אך כולם החטיאו את מטרתם • אחד הטילים סטה ממסלולו – והתפוצץ מעל חופי ישראל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כשלא מתייחסים לאזהרות ומנסים לעשות צרות הסוף קצת מר.

בעברית קלה, אולי לא כדאי לסוריה לחשוף לעולם שהמערכות הרוסיות מנוטרלות על ידי הישראלים בלי בעיות, שכן זה יעשה ליצרנים קצת בושות וחלילה יפגע להם במכירות ובהכנסות.

קישור למאמר ב-כאן. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כשמעצבנים ישראלים מתחרטים. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “טילים מושמדים והיצרנים מתרברבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן