טיעונים ריקים אינם מבוססים

טיעונים ריקים אינם מבוססים

המעריצים של הנאשם בשלל תיקים פליליים, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד באחריות לאישור אירוע רב נפגעים לצרכים פוליטיים ללא קשר לסיכונים ידועים ובגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור מזומנים, מנסים ככל יכולתם כבר ימים לטעון בצהלה שמימצאים מרשיעים בחקירה המשטרתית לכאורה הושגו באמצעים לא חוקיים.

מעניין שהמתלוננים לא זוכרים ששר ששמו דומה לחנה שלט בשוטרים וציית בהכנעה לנאשם בפלילים. האם יתכן שהוא דאג שהמשטרה תבצע דברים אסורים כדי לפסול את המימצאים, ובכך סייע לעבריין שלכאורה ולפי מספר האישומים כנגדו כביכול ביצע המון חטאים ויסיים מאחורי סורגים?

ללא קשר ליועץ המשפטי לכנופייה שלכאורה סייע לפשע בדחייה, בהשהייה, במתן הנחה, מחילה, כפרה, הקלה וסליחה, או לשר שהיה ממונה על המשטרה אפילו שהבוס שלו הוא כביכול פושע סדרתי שיורשע, במציאות שאינה אגדה מסתבר שזעקות המצוקה של תומכי החשוד כפושע לא מבוססות על עובדה אלא אולי על תקווה קלושה או שאיפה לישועה.

ציטוט:

תוכן הטלפון של פילבר הועתק באישור בית משפט לפני שהחלה חקירת תיק 4000.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הזעקה והמהומה לגבי מעקב שלכאורה לא היה חוקי הוא לכאורה ניסיון כושל להאשים את המשטרה במקום את הפושע. מעניין מי ניסה להאשים את השוטרים בעזרת השופרים הקולניים והתאמץ להתחזות לצדיק תמים?

חוץ מזה, חשוב לשים לב שהזועקים לא מכחישים את ביצועם של פשעים רבים, רק מתלוננים שהחקירה לכאורה לא הייתה לפי הנהלים, אבל הם טועים ומטעים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- שגיאה מועילה נעשתה בכוונה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “טיעונים ריקים אינם מבוססים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן