טרור פוגע בכולם

טרור פוגע בכולם

במבט שני, המסר באחד המאמרים האחרונים נראה די הגיוני ולכן עיקרו שוב מועלה בציבורי. כנראה שזה קורה רק כדי לוודא שנעשה כל מאמץ טרחני וחפרני אפשרי כדי לסייע לחזון הציוני, זה שהוזנח באופן עיקבי על ידי איזה נאשם פלילי שהוא גם כזבן חמדן, רברבן, גאוותן, הססן, זגזגן ועבריין סדרתי.

ציטוט:

במגילה שהקימה את הדמוקרטיה כתוב במפורש שנשתף פעולה עם הסביבה, שנכבד ונשמור על כולם בצורה שווה, ושנחתור להסדרה בשכונה. למעשה, לא מוזכר שם דבר לגבי הנצחת השנאה או שאיפה עזה למלחמה מתמידה.

יתכן שהלאומנים והלאומניות לא יודעים ויודעות לקרוא מגילות לאומיות היסטוריות שנלמדות בכל כיתה במדינה? אולי הם והן מתקשים ומתקשות בהבנת הנקרא?

למה המורדים והמורדות מטפחים ומטפחות סרבנות, אלימות, כוחנות, שנאה, טינה ואיבה במקום לקדם סולחה שמאוד תועיל לאומה שכבר מספיק סבלה? התנגדות להסדרה זה חזון המדינה או סתם שגיאה יקרה, כואבת ועצובה?

יש קיצונים מסוכנים בכל הצדדים, ויש ללחום במזיקים החוטאים לא היסוסים כדי שהם לא יפגעו ביצירים, בבצלמים ובברואים.

עד כאן ציטוט שאולי מסביר בקצרה תמציתית את הקושי להגשים את חזון הציונות למדינה העברית, וזאת בנוסף לניזקי השחיתות, הפלגנות, הסרבנות והעבריינות.

למרבה הצער, למערכת עיתון ברשת אין השפעה רבה על גורלה של האומה, דרכה, התנהלותה וחזונה. מצד שני, עדיין יש לנו אפשרות הביע דעה דמוקרטית ועצמאית לפרהסיה.

מסיבה זו, פה ושם אנו לפעמים מעזים להציע יום יום איזה הצעה צנועה, להעיר הערה, להשמיע ביקורת בונה, לתהות לגבי פישרה של בעייה שטרם באה לפיתרונה לטובת הקהילה או לצלצל בנימוס רגוע ובהתמדה בפעמוני האזהרה ללא הפוגה.

הציטוט שלמעלה פחות או יותר מסכם את הבעייה שמטרידה אותנו מאז קום המדינה. קומץ קיצוני, סרבני ולוחמני מקים מהומה לאומנית, תוקפנית, אלימה ורעשנית שמייד יוצרת מהומה, וכלל האוכלוסיה נבהלת ולא מצליחה להנות משלווה, רגיעה ופריחה שמאוד תועיל למשפחה, להכנסה, לפרנסה ולביטחון המדינה.

יש צורך לשים גבולות ברורים, נחרצים ובלתי מתפשרים מול הטרוריסטים וזדים מכל הסוגים, וזה כולל מחבלים אובדניים, כמו גם פוגרומאים לאומנים, מופרעים, אלימים ורעולי פנים מקומיים, שמזיקים לשכנים אזרחיים בגבעות בעודם מתחזים ליהודים.

פעם הקיצונים היתממו וטענו שההסתה הנוראה, זו שגרמה לרצח בכיכר ששמה שונה, אולי במקרה ולגמרי בלי כוונה, בטעות תמימה דירבנה איזה עשב שוטה בודד שצמח כדרדר קוצני יחידי, לבדו בן שלל פרחים דמוקרטים שוחרי שלום והסדרים שחלילה לא מפירים מיצוות מרכזיות מהכתובים הקדושים.

מאז ההצהרות הפוליטיות הצבועות, שנראה קצת שכחו את העצרות ההמוניות, את חבלי התלייה, ארונות הקבורה והקריאות הנוראות שנצרחו בזעם ושנאה מאלפי גרונות, כמו גם את ההסתה שטופחה, זובלה והושקתה והצמיחה בארץ חלקה עצומה שמשנתה שנאה, טינה, חרדה ואיבה, המצב כאן רק הורע בהתמדה. למעשה, עצם המונח- ציוני שוחר שלום הפך לקללה.

מעשב שוטה אחד קטן מסתבר שיער קוצני, פראי ופרוע צמח כאן בזמן המשמרת של העבריין, והשנאה שסותרת את דרכה של תורה הפכה לגל עכור ודלוח ששטף מדינה שלמה, וסחף אותה מתורתה וחזונה במשך יותר מעשרים שנה.

אולי הגיע הזמן לשכוח מחזונה הפגום של הכנופייה העבריינית והמושחתת שהודחה ולשוב לדרכה של התורה, הדמוקרטיה וההצהרה הרשמית שהקימה את המדינה? אולי נלחם יחד בשנאה במקום נגד חזון האומה ומצוותה של תורה?

היהודים אומרים- שים שלום בכל יום כמה פעמים. אולי הגיע כבר הזמן לתרגם את התקווה הקדושה למעשים והסדרים מעשיים שיועילו לכל הצדדים? למלמל תחינות בוכיות למרומים במשך אלפי שנים זה אולי נחמד, אבל בלי הציוניות והציונים שבאו לשממה מוזנחת כדי לחולל במאמץ, גבורה והקרבה כמה שינויים עד היום לא הייתה מדינה ליהודים.

נראה שחשוב להגביל את העשבים השוטים בכל הצדדים מחמת היותם מזיקים, פראיים, שתלטניים ומסוכנים. כדאי מאוד לברר מהערימה את התפוחים שנראים פגומים מחמת היותם יותר מידי בשלים, לנטרל בכך איומים ליבולים, ובאופן כללי אולי עדיף לנו לנסות לגדל ביכורים יותר יפים, טעימים וראויים משבעת המינים.

קישור למאמר בשם- נציגי המורדים אוהבים פוגרומאים? קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן