יהדות כוללת התחשבות

יהדות כוללת התחשבות

כידוע למי שיודעת ויודע זאת, כבוד לזולת, התחשבות, אנושיות, חמלה ומוסריות הן עיקרה של היהדות. למעשה, אנו מצווים לנהוג בזולתים כאילו שגם הם ברואים, בצלמים ויצירים שנוצרו ברצונו של השוכן במרומים, ואסור לנו חלילה להזיק או לעולל לאחרים מה שלנו עצמנו לא נעים.

למרבה הצער, הנאשם הפלילי שהוא עבריין סדרתי הקיף עצמו באנשים בורים, גסים, אלימים ותוקפניים שלא ממש מכירים את עיקרי תורת היהודים, ואפילו בכלל לא קולטים שהם טועים, חוטאים ושוגים.

ציטוט:

אוחנה: מתנגד להכנסת הפליטים, מי שנכנס לא ייצא.

עד כאן ציטוט שמעיד על גזענות, רישעות וחוסר התחשבות.

לא מספיק שהשר לשעבר, זה ששמו דומה לחנה, ציית בהכנעה לנאשם בפלילים והורה לשוטרים לתקוף מפגינות ומפגינים, עכשיו הוא רוצה לעשות לאחרים מה שהיה מאוד לא נעים ליהודים הנואשים שפעם ניסו להימלט מאוייבים רצחניים בעוד השערים בעולם סגורים?

אולי חשוב לזד הגזעני לגלות לצופות ולצופים שאין בו רחמים כלפי אזרחיות ואזרחים שסובלות וסובלים? מי יודע? יתכן שהוא מאמין שכאלה מישגים מביכים שנעשים ברבים יביאו לו השגים פוליטיים מרשימים.

רק שאלה קטנה אחת אולי קצת מבלבלת את הצופות והצופים: אם השר לשעבר לכאורה כל כך מפחד מאלפי פליטים אירופים אומללים, למה הוא רוצה לספח מיליוני מוסלמים עויינים שכלל לא רוצים בכך למדינת היהודים?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- חילוני, גזעני, חרמני, לאומני ונכלולי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן