יהדות, שחיתות, עבריינות וציונות

יהדות, שחיתות, עבריינות וציונות

שחיתות ועבריינות זו בעייה שפוגעת לא רק באלה שמאמינים ומאמינות בציונות. לא ממש ברור למה יש שמגלים ומגלות כלפי התופעות המסוכנות והמזיקות הללו סלחנות, רחמנות או סובלנות?

ציטוט:

ביקורת בשמאל על המגעים לעסקת טיעון בין הפרקליטות לנתניהו: “אסור להתפשר על קלון”

“כשמדובר בנתניהו, אסור להתפשר”, כתב סגן השר יאיר גולן ממרצ, וחברת הכנסת נעמה לזימי מהעבודה הוסיפה: “עסקת הטיעון היא סמל להיררכיה המעמדית וההגמונית, בה יש שווים יותר ופחות”. ארגוני מחאת בלפור יפגינו במוצ”ש מול ביתו של מנדלבליט: “אסור לאפשר את המהלך הזה”

עד כאן ציטוט.

אז מה, רק השמאלנים הציוניים והשמאלניות הציוניות מתנגדים ומתנגדות לתת הנחות והקלות לעבריין מסוכן שגרם לנו להמון נזקים ובעיות? זה לא מטריד אחרים ואחרות?

למה לא שומעים דבר מאלה שעד לא מזמן היו שותפים ושותפות לעברות הסדרתיות, לפשעים ולעוונות?
מדוע הקיצונים והקיצוניות לא מתנגדים ומתנגדות לתת הנחות והקלות לנאשם בשלל עוונות?

למה לא שומעים מהימניים והימניות מחאות, ביקורות והתנגדויות? מה, הלשעברית ושר המשפטים הנוכחי תומכות ותומכים בהסדרים מקלים לעבריינים סדרתיים?

זה עיקרה של תורת היהודים? לאהוב פושעים נכלוליים ומזיקים שהסיתו וטיפחו עשבים שוטים? מה נספר לתלמידות ולתלמידים? שיש בארץ חוקים ושחשוב להתחשב באחרים, שבדמוקרטיה כולם שווים, אבל נוכלים סדרתיים פטורים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מי מינה את הסלחנים לעבודה? קישור למאמר בשם- מודים בחטאים ובורחים מעונשים? קישור למאמר בשם- נאשמים מבקשים פטור מעונשים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן