יורש יצר, עבריין פלילי ומורשעת לקויה

יורש יצר, עבריין פלילי ומורשעת לקויה

למרבה הצער, יתכן שיש צורך להיפטר מהכינוי המבדר- יורש היצר, ולהחליפו בתואר מלכותי אחר. אולי למי שהורשע בערכאה יש לקרוא בשם שיבטא את טיבו נכונה? אולי- המעורער שמערער?

סך הכל, ראש הממשלה שהורשע, זה שישב קצת ויצא, דורש לערוך בדיקה פסיכיאטרית למשפחת המלוכה שהודחה בטענה שלכאורה יש שם בעייה. מי יודע? אולי האסיר המשוחרר שאינו איש מקצוע בהכשרתו צודק באבחנה? אולי כדאי לעשות בדיקה מקיפה ואז נדע בביטחה?

בשלב זה כבר הורשעו שניים מבני המשפחה, והאבא חשוד בפלילים ועומד רעוע בפני סיבוך מאוד רציני בערכאה. אין לו מה לקנא ביורש היצר או במורשעת הלקויה, שכן בקרוב כנראה שגם זמנו יגיע.

ציטוט:

בית המשפט דחה היום (ב’) את בקשת יאיר נתניהו, בנו של יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו, לביטול פסק הדין שניתן נגדו בתביעת לשון הרע שהגיש נגדו אבי אלקלעי, לשעבר עורך בכיר בוואלה. נתניהו הבן חויב לפצות את אלקלעי ב-250 אלף שקל לאחר שלא הגיש כתב הגנה וכעת נדרש לשלם גם הוצאות משפט של 29,250 שקלים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שיורש היצר לא מצליח להשתלט על הדחף להסתבך משפטית, והדבר בטח גורם להוריו המודאגים רוב צער וקצת בושה ציבורית.

כאילו שאין ליורש היצר הפרוע יכולת להפיק לקחים ממישגים קודמים, המורשע שמידי פעם נתבע הסתבך לאחרונה בבעייה חדשה, וגם היא כנראה תגרום לו צרה בערכאה.

ציטוט:

ניר חפץ התלונן במשטרה נגד יאיר נתניהו: משתמש בחומרי חקירה חסויים
פרסום ראשון | לפי תלונתו של חפץ, נתניהו השתמש בחומרים המסווגים שאותם השיג מתיק 4000 בתביעה אזרחית נפרדת שהוא מנהל • הפרקליטות: “בנימין נתניהו ופרקליטיו התחייבו שלא להעביר את החומרים למי שאינו חלק מההליך” • חפץ טוען שמדובר בקבלת דבר במרמה, ניסיון להטרדת עד והפרת הוראה חוקית.

ציטוט:

תנועת אוֹמֶץ, יש להגיש כתב אישום נגד יאיר נתניהו על הסתה נגד בגצ.

תנועת אוֹמֶץ באמצעות יושב הראש מר פליצ’ה (פנחס) פלד, פנתה היום (יום שלישי, כ”ח באדר התש”פ) אל היועץ המשפטי לממשלה – עורך דין דר’ אביחי מנדלבליט בתלונה, כי יחקור מיידית את מר יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בגין חשד להפצת דברי הסתה.

“ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה, המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד, אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבגץ בנושא הנדון – קריאה הנשמעת ביממה האחרונה, מפי שרים בכירים” – כתב פלד.

ציוץ” זה אשר, לכאורה, יוצא מתחת ידיו של מר יאיר נתניהו, יש משקל גדול ומשמעות חמוּרה, במיוחד” – הוסיף וכתב יושב ראש תנועת אוֹמֶץ מר פלד; “שכן מדובר בחשד להודעה היוצאת מביתו של ראש הממשלה ובכל מקרה, יש בה משום השראה לבזות את הבגץ ולהמרות את מצוותיו.

עד כאן ציטוטים, שכנראה מעידים על התנהלות עבריינית סדרתית, שכוללת רישעות, ניבזות או סתם טיפשות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור למקור התמונה ומאמר בכאן ישראל

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן