יש אחריות ויש הכחשה

יש אחריות ויש הכחשה

בזכות טיפוח חרדות לאומיות לצרכי פוליטיקה כבוד הנאשם בשלל כתבי אשמה הצליח להישאר עוד קצת זמן בשררה. מה אפשר לומר? המורשעת הלקויה בטח חשה הקלה גדולה ומאוד גאה בבעלה הנפלא.

לא נורא שגם התחילו להאזין לכל שיחה, אפילו שרוב האוכלוסייה לא נפגעה מהווירוס הנורא, אבל אושר לממשלה לעקוב אחר כל התקשורות והטלפונים של אזרחי המדינה, והוצתה מלחמה יזומה, קצרה אך עזה, בעזה.

זה קרה לאחר שהתגרות  מסוכנת של גזען לאומני בבירה לא נעצרה על ידי השר הכנוע ששמו דומה לחנה, כנראה בכוונה לקלקל ליריבים את הסיכויים להקים קואליציה ולהבעיר את השכונה.

ללא קשר ליכולת המשטר הדמוקרטי לאתר ולאכן כל שיחה, לדעת את מקורה ולראות את תוכנה, נראה שכבוד הנאשם בפלילים כלל לא ביקש מהמאזינות והמאזינים בסתר לאזרחיות ולאזרחים בממלכה לאתר את הזדים, הפורעים, הרשעים, העבריינים, המסיתים, הזוממים לפגוע באחרים והגזענים האלימים ששונאים יצירים, רק בגלל שהם נוצרו קצת שונים על ידי השוכנת במרומים, כדי לבצע מעצרים מונעים או להזהיר את המתכננים פשעים.

מישהו במקרה רצה שיהיו פרעות מסוכנות שיבעירו את הרחובות כדי להכריז שחייבים לדחות את ההליך בעראות, או שלכאורה מוכרחים להמשיך לאחוז במושכות בגלל שהמצב נורא ובכך להפריע בהצלחה לקבוצות יותר טובות?

מדוע השוטרים שמשום מה מצייתים לנאשם בפלילים לא פעלו כדי למנוע את הפוגרומים המתוכננים אם הם ידעו על הדברים שהופיעו בכתובים, שכן כאמור וגם מופיע בקישור, שכירי האח הגדול כל הזמן עוקבים, מנתרים ומאתרים?

בעברית קלה, אם המשטרה לכאורה ידעה על כוונה לביצוע פשע מדוע היא לא פעלה? האם השר ששמו דומה לחנה אחראי לתוצאות הבעיה שלא טופלה אבל חף מכל אשמה?

קישור למאמר בידיעות
זכויות לתמונה : אתר YNET

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן