להסית זו מסורת משפחתית?

להסית זו מסורת משפחתית?

מעניין למה איומים לרצח מעניינים עיתונאים לאומניים שגודלו בבית של טרוריסטים מסוכנים, קיצוניים ומורשעים? חשוב לשים לב מי כתב את הדברים הבאים, חלילה מתוך תקווה סמוייה שיהיו לזעקתו קוראים.

ציטוט:

“הוא יגמור כמו רבין, מישהו יוריד אותו”

עד כאן ציטוט.

אז מה, שוב מעודדים עשבים שוטים לחטוא לאלוהים מטעמים פוליטיים? לא למדנו לקחים?

מישהו במקרה מנסה להטיל אימה ופחד קיומי על יריבים פוליטיים לצרכים אנוכיים ומבליט בכוונה את הניסיונות הנואשים של מופרעים אלימים בכותרות הפירסומים?

נחמד שאפשר להפיץ הוראות מוצפנות לשדה העשבים הקוצניים מעל דפי העיתונים במסווה של דיווחים תמימים. מה יקרה במידה ויבואו נסיונות לגרום נזקים בגלל הכתוב ברבים?

סך הכל, מי שמסמן אוייבים ומסית במרומז למעשים פסולים כמו אלה שהושיבו את אביו בבית האסורים אינו זה שלוקח אחריות על מעשיהם של גידולים אחרים, שבאופן עצמאי לחלוטין אולי סתם מושפעים מהדברים שמתפרסמים.

מעניין מדוע לא שומעים עיתונאים מימין שמגנים את הפוגרומים שמבצעים מתנחלים אלימים ותוקפניים בשכנים. במקום זה, הם מזכירים לנו מה קרה לרבין, וזה פסול לחלוטין.

בנו של טרוריסט מורשע מזכיר לנו את הרצח הנורא? נקווה שהוא לא יסיים כמו אבא, בתא.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “להסית זו מסורת משפחתית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן