למה לא חוקרים כשלים חמורים?

למה לא חוקרים כשלים חמורים?

כידוע ליודעות וליודעים, בזמן המשמרת של כבוד הנאשם בפלילים לדמוקרטיה היחידה נגרמו נזקים גדולים, שעליהם משלמות ומשלמים התושבות והתושבים. למעשה, החשוד הכזבן והזגזגן לכאורה אישר אספקת מערכות נשק מסוכן בעבור איזה רווח אישי קטן בלי שמישרד הביטחון עודכן, וזה קצת מסוכן לכל מי שעדיין כאן.

כמה טוב שדברים כל הזמן משתנים, ולפעמים אפילו משתפרים. כמה טוב שבסוף השוטרים תמיד תופסים את הגנבים, ושהטובים מנצחים את הרעים.

ציטוט:

מחירי הדיור הם לא סעיף שנתניהו יוכל להתהדר בו בנאום סיכום הקדנציה. הם זינקו באופן חסר תקדים בכהונתו. ב-2009 נמכרה דירה בישראל ב-937 אלף שקל בממוצע. נכון לתחילת 2021 עומד הנתון הזה על כמעט 1.65 מיליון שקל.

ממשלות נתניהו לדורותיהן לא הצליחו להגדיל את ההיצע דיו וגם תוכניות ממשלתיות כמו מחיר למשתכן לא שברו את השוק. הזוגות הצעירים כיום רחוקים מהדירה הראשונה עוד יותר מהצעירים של 2011 שיצאו לרחובות להפגין על מחירי הדיור.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כבוד החשוד המודח שמצפה להרשעה גרם נזקים רבים ומגוונים בשלל תחומים לאומה כולה.

בין היתר, המשכורת צמוקה, הקיצבה לקשישים מאוד דלה ומחיר דירה עלה. חוץ מזה, עדיין לא לגמרי ברור מדוע הנאשם נתן הרשאה למכור נשק מסוכן לערבים בעבור רווחים אישיים בלי שמישרד הביטחון ידע. האם תפתח חקירה יסודית, מקיפה ומעמיקה במהירה?

קישור למאמר ב N12

המאמר לעיל נשלח כתגובה למפורסם בקישור
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן