למה שרת הפנים מכזבת ברבים?

למה שרת הפנים מכזבת ברבים?

זה קצת לא נעים להבין ששרת הפנים, זו שבעיקר רק אוהבת יהודים וחוששת מכל היצירים, הבצלמים והברואים האחרים, כנראה לא מעיינת בעיתונים.

למעשה, מרצונה החופשי החילונית הקיצונית גילתה לצופות ולצופים שהיא אוחזת ברעיונות ישנים שכבר מזמן עברו שינויים מהותיים ומשמעותיים, רק שהיא לכאורה כלל אינה מודעת לדברים.

מצד שני, יתכן שאיילת הלאומנים יודעת היטב שנשיא הרשות הפלסטינית מזמן התנצל על הדברים ופשוט חיפשה תירוץ שיעזור לה להצדיק סרבנות, מרדנות והתנגדות לשלום עם השכנים כמומלץ בכתובים, או להתנגד לחזון המייסדים בעזרת האשמת אחרים, כנראה מטעמים גזעניים.

ציטוט:

אבו מאזן אירח את בכירי מרצ: “תגידו לאיילת שקד שאני רוצה לפגוש אותה”

ציטוט:

השרה שקד משיבה להצעת אבו מאזן: “לא אפגש עם מכחיש שואה”

ציטוט:

אבו מאזן מתנצל: “השואה היא הפשע הגדול בהיסטוריה”
אחרי הסערה שעוררו דבריו וגינויים מקיר לקיר שספג – יו”ר הרשות הפלשתינית חוזר בו • “לא התכוונתי לפגוע בעם היהודי”, אמר, “יש לי הרבה כבוד ליהדות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הודעתה של שרת הפנים נראת כמו דבר קצת מוזר.

סך הכל, הראיס הסביר והתנצל ואפילו בישראל היום כתבו על זו מאמר, אבל מי שהייתה שרת המשפטים משום מה מפיצה כזבים ברבים, כנראה לצרכים פוליטיים, כאילו שרדיפת שלום והסדרים אינן מצווה ממרומים.

איך מסבירים לגזענים וללאומנים שכבוד, רדיפת שלום והתחשבות בזולת היא עיקר מצוותו של השוכן במרומים?

חבל שאיילת לא ממש מבינה בכתובים, שכן זה עושה לה בושות ברבים וגם מקשה על קידום הליכים מדיניים שיביאו הקלה עצומה לתושבות ולתושבים בכל הצדדים.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בישראל היום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן