לשרי ביטחון יש קצת ניסיון?

לשרי ביטחון יש קצת ניסיון?

היו היה בציון גאון נבון שלמרבה התימהון סיפר שלדעתו לשר הביטחון לשעבר אין ניסיון.

נו, טוב. בדמוקרטיה חופשית לכולם וכולן מותר לייצר לעצמם ועצמן ביזיון מביך אל מול ההמון.

מצד שני, לא בטוח שדיעה אישית שגוייה, ריקה או קצת מוטה תעצור את מי שהופקדו על ביטחון המדינה כולה מהשגת המטרה. את הקצינים אצלנו בצבא מלמדים לא להפסיק עד להשגת המטרה, וזה אומנם דורש קצת מאמץ ויגע, אבל בסוף יש תוצאה להשקעה.

ציטוט:

גנץ וליברמן לא מוותרים: מינוי עמיר פרץ ליו”ר תע”א יעלה לממשלה.

בשבוע שעבר פסלה ועדת המינויים בשירות הציבורי את פרץ מלשמש יו”ר התעשייה האווירית ■ שר הביטחון בני גנץ, שביקש למנות את פרץ לתפקיד, מתכוון להביא את המינוי לאישור הממשלה, במטרה לעקוף את ההחלטה ■ ליברמן: “פסילה איוולת, גובל בשערורייה”.

ציטוט:

למה התירוץ לדחייה המוזרה נשמע כמו בדיחה גרועה עם ריח עז של פוליטיקה? מישהו חושב שעמיר לא תרם תרומה עצומה למדינה והראה יכולת ניהול מרשימה? הרי הוא הצליח לשמור עליה ולנהל מלחמה שמאז קיומה הגיזרה שבה נערכה עדיין שקטה?

מי שפסל את מועמדות שר הביטחון לשעבר לכאורה בגלל ששר הביטחון הנוכחי סומך עליו בעצמו הוציא את הפוליטיקה משיקוליו? מי שניהל את כל מערכת הביטחון הוא כביכול אדם חסר ניסיון? כאמור, הסיפור המוזר מעורר תימהון.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה ששני שרי ביטחון נתמכים על ידי שר האוצר, ובעזרת השם המינוי הראוי כנראה יאושר ויועבר.

ההיסטוריה הלאומית של המדינה העברית תזכור בהוקרה ותודה את מי שלחם כדי שתהייה לנו מערכת הגנה שאין כמותה, שלכל עובד ועובדת יהייה שכר מינימום ופנסיה, וניהל מלחמה די עזה בלבנון השכנה, שמאז סיומה כבר הרבה שנים לא היו עוד ניסיונות לוחמניים מצד חיזבאללה.

מה תספר ההיסטוריה על בנו העבריין של היסטוריון שלא מנע הסתה פרועה כנגד משחרר הבירה והסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, שלא לדבר על החשד לבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה שמנה והאחריות לרמיסה האיומה בסימטה יותר מידי צפופה?

למשימה הבאה למען המדינה, שיגשוגה ושלומה עמיר מביא עימו הרבה מאוד ניסיון, תבונה וידע. בעזרת השם, נבורך בעוד שנים רבות של עשייה למען ציון.

יתכן שמי שבטעות סבר שלשר הביטחון אין ניסיון יחוש קצת עלבון, יספר שהוא אינו היסטוריון או סתם לא קורא עיתון. מה לעשות. לפעמים לומדים מכאלה דברים איך בפעם הבאה להימנע מביזיון.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- פסילה פסולה, שגויה ותמוהה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן