מדינה תוקפנית מאיימת בצורה עבריינית?

מדינה תוקפנית מאיימת בצורה עבריינית?

לפי הדיווחים המאויימים והמאיימים שבאים מכיוון התוקפנים ההרפתקניים אפשר לחשוב שהפרסים קצת חוששים מחיסולים ממוקדים או מסיכונים קיומיים קלים.

ציטוט:

איראן מזהירה מתגובה לתקיפת הספינה: “נגיב מידית לכל הרפתקנות”.

טהראן דחתה את ההאשמות של ארה”ב ובריטניה, שהצטרפו לישראל כשהטילו עליה את האחריות על הרג שני אנשי צוות במכלית “מרסר סטריט”. “לא נהסס בהגנה על הביטחון ואינטרסים הלאומיים שלנו”, אמרו במשרד החוץ. שגרירי איראן בבריטניה ורומניה זומנו לשיחה.

עד כאן ציטוט ממדינה תוקפנית שמאיימת בעוד תוקפנות, שזו כנראה טעות.

והנה עוד ציטוט:

גורל האומה הפרסית עכשיו תלוי בחבורה דתית וקיצונית עם גישה לוחמנית, תוקפנית וסרבנית. האם ההנהגה האיראנית חושבת ופועלת בצורה הגיונית, תרבותית ואחראית? מי יודע? אולי השליטים המזוקנים באיראן סבורים בטעות שהמערב יחשוש לשים להם גבולות נחרצים?

ציטוט:

שר הביטחון בני גנץ אמר הערב (שני) כי תקיפת הספינה לחופי עומאן שהובילה לרצח שני אזרחים בניגוד לחוק הבינלאומי היא עליית מדרגה והסלמה מצד איראן. “ישראל מחזיקה במגוון כלים ואפשרויות כדי להגן על אזרחיה ונבוא חשבון עם כל מי שמתכוון לפגוע בנו בזמן ובמקום שמשרת אותנו”, אמר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הידברות סובלנית יכולה די בקלות למנוע הרס, חורבן, יגון וצער, אבל יתכן שמנהיגי איראן לא מאמינים שמסביבם ייהום הסער.

נו, טוב. זאת זכותם של מנהיגי פרס לסבך ולסכן את עצמם אם זהו רצונם. מי בעולם יאוץ לעזרתם או יחוש עצב אם איראן כבר לא תהייה כאן אלא חלילה תעלם בהבזק בוהק שיצור ענן לבן?

בעזרת השם, במקום להעלם או להזיק, להציק ולאיים החבורה המזוקנת באיראן תעדיף להמשיך להתקיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מחממים מנועים ומצטערים. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן