מוסרי, מעשי ואנושי

מוסרי, מעשי ואנושי

ראש הממשלה הישראלי הצהיר בפומבי שהוא יעשה הכל כדי למנוע שפיכות דמים ואסון הומניטרי. באופן לא ממש מפתיע, חובש הכיפה היהודי והאחראי מודע לסכנה הנוראה שמביאה מלחמה ונראה שהוא פועל במלוא המרץ כדי לקדם רגיעה ופשרה.

ציטוט:

יועץ בלשכתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר היום (שבת) כי ראש הממשלה נפתלי בנט לא מבקש מאוקראינה להסכים לדרישות של רוסיה, כפי שפורסם אמש בוואלה!. הוא ציין כי ישראל דווקא מפצירה ברוסיה לנהוג בגישה מתונה יותר.

עד כאן ציטוט.

תפקידה הצנוע של המדינה העברית בתמונה הגדולה הוא לנסות לסייע, אבל כמובן שלמתווך אין זכות, רצון או אפילו יכולת לקבוע מה כל אחד המהצדדים ישקול, יציע או יכריע.

זה לא ממש קל להלך בין הטיפות ולתת לעולם כולו לחשוב בטעות שאתה לכאורה עומד מנגד ולא נוקט עמדה נחרצת, יעילה וברורה, אבל במציאות אי אפשר להיות מתווך אמין בין הצדדים היריבים אם מתייצבים בשמאל או בימין.

ללא קשר למה שהעתיד יביא כבר עכשיו לגמרי ברור שפוליטיקאי ישראלי יחסית טרי יכול לשחק במגרש הבינלאומי באופן די מפליא. למרבה הצער החדשות הטובות במישור הלאומי בטח קצת מעצבנות את המורשעת הלקוייה וכנראה גם מציקות לעבריין הסידרתי המודח שממתין בסבלנות לסופו הפוליטי במתקן כליאה ציבורי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מלחמה היא שגיאה מרה ויקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן