מותר להלל את כיפת ברזל

מותר להלל את כיפת ברזל

בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, אבל משמיים שומרים על שלומנו.

עשרות טילים נורו בסבב האחרון לעבר ישראל אבל בזכות דמוקרט ציוני אמיץ ונבון, שיש לשבח, להוקיר ולהלל, יש לנו הגנה מצויינת ושמה- כיפת ברזל.

ציטוט:

בחג, על רקע המתיחות: מטחי טילים שוגרו מלבנון לגליל המערבי, חמש נפילות זוהו.

כ-30 שיגורים בוצעו לכל רחבי האזור, לרבות נהריה, ומגורם ביטחוני נמסר כי ההערכה היא שמדובר בחוליות פלסטיניות ולא בחיזבאללה. בהמשך לאירועים, הודיע רה”מ נתניהו על כינוס הקבינט המדיני ביטחוני לראשונה מזה חודשיים. צעיר נפצע קל מרסיסים, ואישה נחבלה בדרכה לממד.

עד כאן ציטוט לגבי ניסיון זדוני וכושל לקלקל לנו את החג הלאומי.

עם ישראל חייב תודה גדולה למי בזכותו לשמי האומה שכבר מספיק סבלה יש הגנה מעולה. למעשה, גם אמריקה ואירופה מאוד מעריכות את מערכת ההגנה המרשימה.

נחמד לחשוב שציוני אחד פעם הגה רעיון להקים מדינה לאומה רדופה. שליחו בא להקים אותה, הפריח את השממה ואפילו הקריא מגילה שלמה, ועוזרו הפעיל בנה לנו מפעל טקסטיל זניח בדימונה הרחוקה. חבר אחר בתנועה שיחרר את הבירה ואז פעל באומץ להגשים את החזון לשלום בשכונה, ושמאלני שוויוני ודמוקרטי נוסף דאג שתהייה הגנה יעילה לשמי האומה.

מה אפשר לומר? יתכן ציונות עדיפה על מלכות או רודנות. חוץ מזה, העקרונות המוסריים במגילת העצמאות בעצם תואמים לאלה שביהדות.

טוב לחשוב שגם עימות מלא אלימות לא יבטל את משפטו של הנאשם בשחיתות, בוגדנות ועבריינות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מהומה יזומה מהווה סכנה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן