ממשלת החלומות, הבעיות והעוונות

ממשלת החלומות, הבעיות והעוונות


מסתבר שהעם החליט- במקום דמוקרטיה ציונית תהייה כאן ממלכה הלכתית, עבריינית, רודנית וסרבנית עם גישה גזענית וטלית.


הציבור התמים נראה סבר שהוא שוב מחליט בין ימין לשמאל, כרגיל, אבל טעה בגדול.

רק בעייה קטנה יש עם הבחירה המרשימה לסטות מחזון האומה, מדרכה ותורתה, לרמוס את מוסדות המדינה ולהקים ממלכה כשרה וטהורה: אסור לפושע מורשע לכהן בממשלה, ובג”צ כנראה לא יסכים לביטול הדמוקרטיה ורמיסת וחוקיה.

אומנם בתורה כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדוף הסדרה, אבל למרבה הצער הכנופיה העבריינית לא ממש מכבדת כל מצווה.

למעשה, כנראה שבגלל זה ראשה הסתבך עד צוואר בערכאה, חשוד באחריות לאסון נורא וגם בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

ציטוט:

שינוי חוק ההתנתקות, חקיקת חוק יסוד לימוד תורה: צעדי הממשלה הראשונים.
ההסכמים הקואליציוניים מפרטים את הסעיפים המרכזיים שהממשלה החדשה מתכוונת לבצע עוד לפני העברת התקציב: מתיקון חוק ההתנתקות בצפון השומרון, דרך תוכנית לפיתוח יו”ש ועד שינוי חוק השבות וחקיקת חוק יסוד הקובע: “לתורה – ערך יסוד במורשת העם היהודי”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? לגזענים ולסרבנים התוכניות, הקנוניות והמזימות בטח נשמעות נהדר, רק שהן יגרמו לסיבוכים, כאבים, נזקים, הרבה עוגמה וחלילה גם צער.

סיפוח זה צעד קצת בעייתי. קודם כל, הוא סותר את החוק הבינלאומי, מה שיוביל לסיבוך משפטי וגם יגרום נזק מדיני, ביטחוני וכלכלי רציני, שלא לומר משמעותי.

דבר שני, לא ממש ברור מדוע חיוני לעגן בחוק את עובדת היותו של ספר הספרים מסמך היסטורי שחשוב כמעט לעולם כולו וכן גם ליהודים. מה, הדברים הללו לא ידועים?

אפשר לחשוב שבלי חקיקה ראוייה התורה חלילה תשכח, ופוליטיקאים מושחתים שמתחזים לכשרים יואשמו בשלל חטאים פליליים בהעדר מספיק חוקים ברורים? הרי המצוות ידועות מזמן, הבעייה היא לקיימן.

מי שמסתבך שוב ושוב בחטאים, הנה למשל הנאשם בפלילים שמפריח כזבים ומתאמץ לברוח מישיבה מאחורי סורגים, או האסיר המשוחרר ששוב חטא והורשע כבעבר אבל ללא קשר לנראות או מוסר משתוקק להיות שר כאילו שהוא אדם ראוי או ישר או שלא קרא דבר, לא ממש מראה כבוד לחוקים, אפילו שהם כתובים במפורש מאז אלפי שנים.

מה יעזור לחוקק עוד חוקים אם פושעים, חוטאים, עבריינים ומתחזים ליהודים כבר מפרים באופן סידרתי חלק ניכר מהקיימים?

נקודה אחרונה אולי תסביר את הדברים: יש איסור לבזות סמלים לאומיים? יופי. ללא קשר יורש היצר לא ממש מתחשב בחוקים, כובש דחפים זדוניים או ומלבין פנים ברבים.

בקיצור, גם אם קיימים חוקים, לא כולם סבורים שצריך להתחשב בנהלים, שכן יותר נעים לעשות כל מה שרוצים.

קישור למאמר בידיעות..קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן