מסרים סותרים לא עוזרים

מסרים סותרים לא עוזרים

איראן ביקשה להפסיק את השיחות והוסיפה שהיא מעוניינת בדיון מאומץ ודחוף. המעצמות מודאגות, כנראה בגלל שהן קצת מבולבלות שהרי יש במסר האיראני סתירות מהותיות.

ציטוט:

שיחות הגרעין נתקעו: “מתקרבים לסוף הדרך”.

גורמים דיפלומטיים אירופאים הביעו אכזבה מבקשת טהרן להפסיק זמנית את השיחות • גם נציגי ארה”ב לא מרוצים מהמצב: “לא מתקדמים טוב”, הכריז היועץ לביטחון לאומי האמריקני • מנגד, בטהרן קוראים להתקדם “בצורה מאומצות ואינטנסיביות”.

עד כאן ציטוט.

אין פלא שהמעצמות חשות מתוסכלות, נבוכות ועצבניות. סך הכל, בקשה איראנית להפסיק את השיחות שמגיעה ביחד עם קריאה נרגשת להמשיך בפגישות לא ממש מראה על כוונות טובות לפתור בעיות.

נו, טוב. נראה שהשהיות, דחיות, סיפורים, תירוצים, התמקחיות ממושכות, תעלולים זדוניים ותרגילים ערמומיים מאוד חביבים על האיראנים. זאת זכותם המלאה לנסות לשקר ולבלבל את העולם כדי להשלים את מזימתם.

מצד שני, כולם כבר יודעים מי הם היריבים, מכירים אותם מניסיונות קודמים ומבינים שאי אפשר לסמוך על עבריינים סדרתיים.

סביר שמסיבה זו האמריקאים מודיעים עכשיו בצער שבקרוב כנראה יבוא סוף למשחקים, שכן דומה שהנימוסים הדיפלומטיים לא ממש מזיזים לפושעים המסוכנים. מי יודע? אולי יש אמצעים נוספים שיכולים לעצור את הזוממים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- פצצת זמן עשוייה להעלות עשן. קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “מסרים סותרים לא עוזרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן