נאשם בפלילים מזיק למדינת היהודים

נאשם בפלילים מזיק למדינת היהודים

מאז הדחת הכנופייה העבריינית נראה שחלה התפקחות קלה במדינה העברית, וזאת על אף הסתה ארסית, שיקרית וזדונית די תמידית. לא תמיד האמת היא נעימה, אבל חיוני להשמיע אותה, שכן זה מביא הקלה ומאפשר יכולת לתקן בעייה.

ציטוט:

אחרי נאום ראש שב”כ, יו”ר ועדת חוץ וביטחון תוקף: “נתניהו פגע בביטחון ישראל”

ח”כ רם בן ברק (יש עתיד) תמך בריאיון ב-103FM בדבריו של רונן בר, שטען כי השיח המשסע בחברה הישראלית מעודד את ארגוני הטרור: “מסתכלים מבחוץ על ההתפוררות הפנימית שלנו וחושבים, ‘רק נזין את זה והם יעשו את העבודה בשבילנו'”. את נתניהו תקף: “פגע בחוסן הלאומי שלנו”.

עד כאן ציטוט.

אולי כדאי להסביר את הדברים המפחידים כדי שמסר יהייה נהיר.

מי ששיחרר את הבירה ועשה שלום עם מדינה שכנה לא באמת היה בוגד אלא קורבן להסתה פרועה שלא נמנעה והובילה לרצח נורא. הפשע המזעזע הסיט את האומה מחזונה ונתיבה, ולא ממש מייצג את דרכה של תורה.

מי שאישר מכירת ציוד מסוכן לאוייבים אפשריים בעבור רווחים אישיים בלי במישרד הביטחון יודעים סיכן את שלום התושבות והתושבים לצרכים אנוכיים. חוץ מזה, הוא גם בגד בשבועת האמונים.

מי שהציע שוחד פוליטי ברבים וגרם לנפילת הממשלה הדמוקרטית בעזרת עריקות, בגידות ופיתויים ריקים גורר אותנו לחוסר יציבות מסוכן כבר חמש פעמים בשלוש שנים. אוייבנו מביטים בנו וחושבים בטעות שמריבות פנימיות יפריעו לנו להשמיד סיכונים חיצוניים.

במציאות, ההפך הוא כנראה נכון, שכן דווקא ויכוחים לוהטים עשויים לגרום למקבלי ההחלטות העצבניים לנקוט בפעולות שקולות,נחרצות ומדוייקות שיעשו קצת גלים, עננים או רושם עז על הצופות והצופים.

במילים אחרות, הדברים שהושמעו כנראה לגמרי נכונים, אפילו שהם קצת לא נעימים, מטרידים ומדאיגים.

השאלה היחידה שעדיין אינה לגמרי ברורה היא מדוע הנאשם בפלילים ממשיך לגרום נזקים לאומיים חמורים ואינו עצור עד תום ההליכים המשפטיים. למה לאפשר לעבריין הסידרתי להמשיך לפגוע במדינת היהודים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- התקדמות טובה ונאשם שיורשע. קישור מאמר בשם- שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “נאשם בפלילים מזיק למדינת היהודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן