ניצנים של שיפורים גדולים

ניצנים של שיפורים גדולים

מדהים! מסתבר שההנהגה הישראלית הרעננה מסוגלת לעשות בצורה מאוד מרשימה, וגם בתוך תקופה מאוד קצרה לאחר הדחת הכנופייה עם כתבי האשמה, עבודה בינלאומית מרשימה, יעילה וטובה.

מי חשב או חשבה בטעות ושגגה, כנראה כתוצאה מהסתה ריקה, שרק העבריין הסדרתי המצפה להרשעה הוא היחידי שכביכול יכול להטיב, להגן ולשפר את מצבה של המדינה?

למטה נמצא קישור וציטוט ממציאות קצת שונה, שהיא גם עובדה.

נראה שעל אף איומיה הצרחניים של המורשעת הלקויה והמשכילה, במקום שריפה, בעירה ואדמה חרוכה לאחר סילוקו של בעלה ניראים בארץ המון ניצנים שמעוררים תקווה להטבה.

ציטוט:

אחרי 14 שנים של נתק: פסגת הרצוג-ארדואן בארמון הנשיאות יוצאת לדרך.
ארדואן קיבל את פניו של הרצוג בטקס רשמי בארמונו עם 21 מטחי כבוד • “התקווה” נשמעה – וברקע דגל ישראל • שני המנהיגים ידונו בפוטנציאל להגברת שיתופי הפעולה בין המדינות וימסרו הצהרות לתקשורת • הנשיא לפני המראתו: הסדר העולמי מתערער, ננסה לאתחל את היחסים.

עד כאן ציטוט מעורר עליצות.

מה אפשר לומר? ההנהלה מסייעת באירופה ככל יכולתה ומשפרת יחסים באופן מדהים עם השכנים בסביבה. יתכן שרק עכשיו האזרחיות והאזרחים יבינו איזה נזקים חמורים גרם לנו בעלה הכזבן של המורשעת עם הליקויים.

סך הכל, רק הדחנו את העבריין הסדרתי שמסובך עד צוואר באישומים פליליים ופתאום בעולם כולו שוב מדברים עם הישראלים. כאמור, ממש מדהים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יתכן שהנאשם המודח חש קצת מדוכדך. למאמר בשם- מזניחים, כושלים ומאשימים. קישור למאמר בשם- בגידה בביטחון המדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן