נראה שבקרוב יתם עידן ויודח כבוד הכזבן

נראה שבקרוב יתם עידן ויודח כבוד הכזבן

הרבה מאוד שנים מוכר הרהיטים הנכלולי והמוכשר הצליח לאחוז בשילטון במדינת היהודים, והתושבות והתושבים נאלצו להאזין לדיווחים מטרידים אודות שלל חטאים, חשדות כבדים, כזבים, איומים, הבעת חששות קיומיים מתמידים, הכפשות, השמצות, אישומים משונים, הלבנת פנים ברבים, צרות כלכליות, סיבוכים מדיניים, סיכסוכים שלא נפתרים ותעלולים פוליטיים שקופים.

בעזרת השכינה שהכל נעשה ברצונה יש אפשרות שבשבוע הבא תבוא לאומה הקלה גדולה. לפי זעקות השבר של המתחזים לכשרים שנאשמים בפלילים דומה שהסחטנים בשחורים כבר מבינים שבלי תקציבים המשתמטים יהיו חייבים לגדל ביכורים בעצמם במקום לחיות על חשבון החילונים, וחלילה להזיע בשדות כדי לגדל חיטים ולאפות לקראת שבת חלות טעימות לשלל הזאטוטות והזאטוטים.

מה הפלא שהעבריינים שמתחזים לכשרים חשים עצבניים, לחוצים, מרוגזים ונואשים? סך הכל, בלי סחיטת תקציבים ציבוריים הם יהיו לגמרי חסרי תוכלת, מרוששים, נאשמים בחטאים מאוד חמורים, ודי מיותרים.

קצת חבל שהמתחזים לכשרים בחרו לקשור את גורלם עם עבריין נכלולי וחוטא סדרתי ששילם בעבור תמיכתם הנאמנה בהמון מזומנים של אחרים.

במירוצים מרגשים ודוהרים, חשוב שאלה השמים את כספם על קרן הצבי יהמרו על הסוסים הנכונים, ולא על הבהמות שדרכם עקלקלה ולכן בסוף נופלות בגלל הסיבוכים המשפטיים. דרך אגב, השוכן במרומים אוהב נואפים, שקרנים, חמדנים, מעריצי עגלים מוזהבים, סרבני שלום ומזניחי קשישים?

יתכן שעל אף ניסיונותיו המבוהלים של כבוד המסובך בפלילים לצוד ולפתות עריקות או עריקים, לתקוע למתחרים מקלות בגלגלים, להפיץ פחדים שאינם לגמרי מבוססים, להפריח כזבים שאינם אמינים במטרה לפגוע ביריבים ולהתאמץ להצית מלחמה עם השכנים, דומה ששלל השפנים מהכובע, התעלולים המילוליים וכל שאר התרגילים לא יצליחו להביא ישועה או חנינה למי שלכאורה מתאמץ לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

סביר שזה קצת קשה להאמין, אבל יתכן שהמדינה בקרוב תיפטר מעונשו של כבוד הנאשם הנכלולי מימין

קישור למאמר בידיעות. המאמר לעיל נשלח כתגובה למפורסם בקישור

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן