עבריין סדרתי מגורש מהמישכן

עבריין סדרתי מגורש מהמישכן

אסיר פלילי, שהורשע, נאסר שוחרר וחזר להיות שר, שוב הסתבך עם החוק, ממש כבעבר. מסתבר שעבריינות סדרתית זה לא דבר שנגמר, וזה גורם לקורבנות קצת צער.

היועץ המשפטי של הנאשם הכזבני והעברייני כנראה רוצה להראות בציבורי את אופיו הרחום, הסלחני והחברי. לצורך זה הוא עושה כל מאמץ להקל על סיבלם, דאגתם וחרדתם של חברי הכנופייה שניצודו ונחשפו בקלונם באופן פומבי.

במישפטית צחה יתכן שקוראים למאמצים לעזור לפושעים במודע- סיוע לפשע, אבל בשלב זה היועץ החשוד טרם זומן לחקירה שבה יוכל לגמגם תירוצים, הסברים ולספק נימוקים מפוקפקים למעשיו הפסולים. למעשה, כשעוזרים, סולחים ומוותרים לחוטאים סביר שיש למבצעים כאלה דברים התמוהים שיקולים טובים, שהם שגויים.

ציטוט:

“גזרתי שתיקה, לוקח אחריות מלאה”; גזר הדין יינתן בשבוע הבא.

ציטוט:

יומיים אחרי שהתפטר מהכנסת – דרעי הודה והורשע בעבירות מס במסגרת הסדר הטיעון.

הסדר הטיעון עם שר הפנים לשעבר הוצג בבית המשפט • הפרקליטות: “נבקש מאסר על תנאי וקנס בסך 180 אלף שקל” • בגלל שהתפטר – נמנע הצורך לקבוע אם דבק בו קלון • דרעי על הסדר הטיעון: לוקח אחריות, לא רציתי לחזור למה שהיה לפני 20-30 שנה • ההחלטה הסופית על גזר דינו נדחתה לשבוע הבא.

עד כאן ציטוט.

בקיצור, הנאשם מספר לנו שהוא גוזר על עצמו שתיקה, מודה באשמה, ומתחמק בהצלחה מרשימה מבושה או מעוד ישיבה במתקן כליאה.

מה אפשר לומר? נראה שפושע הסדרתי לא רק גזר שתיקה אלא גם קופון ועסקה די טובה. מצד שני, במציאות העבריין לא התפטר או פוטר מהובלת מפלגה ציבורית, וזה מעורר תמיהה. מי ירצה לבחור במועמד שקופת שרצים גדולה ומרשימה נשרכת מאחוריו ללא קלון או בושה? זו דרכה של תורה? כך מחזירים עטרה ליושנה?

כנראה שיש למפלגה של הפושע המורשע קצת תמיכה מהשקופים שלכאורה קיבלו המון עזרה, או סתם מחמת השנאה המקופחת והבוכייה שטופחה אצלם כלפי העידה השנייה.

המעוניינים להשתתף בצערם של הפושעים שיצאו מהכנסת מחמת היותם חוטאים עברייניים שמתחזים לכשרים יכולות ויכולים לרכוש בצלים, ואלה עוזרים להוציא דמעות רטובות מהעיניים גם כשלא חשים עצובות ועצובים. אפשר גם קצת להתנדנד, למלמל- אבא, אבא, בקול בוכין, ואז לחייך בעליזות לצלמים.

גירוש פושע סדרתי מהמשכן שטומא בשלל כיתבי אשמה זו התחלה יפה ומעוררת תקווה. כל מה שנותר עתה זה להמשיך במלאכה ולסיים את ניקוי האורווה, שכן עדיין יש שם חוטאים מסוכנים ומזיקים שיומם טרם בא.

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “עבריין סדרתי מגורש מהמישכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן