עבריינים שגם חשודים כבוגדים סתם מאשימים אחרים

עבריינים שגם חשודים כבוגדים סתם מאשימים אחרים

העם היושב בציון החליף שילטון, ואחרי שנים של סבל ויגון בא לדמוקרטיה ניצחון על עבריינות, חמדנות, סרבנות, סחטנות, אטימות, אנוכיות, כוחנות, טיפוח שינאה וליבוי מדון.

אומנם, הכנופיה עם כיתבי האשמה עדיין מנסה ככל יכולתה המרושעת להפריע למדינה, להציק לממשלה ולסכן את האומה בגלל תאווה לשררה ולשליטה בקופה, אבל זאת כנראה זכותה לנסות להזיק לדמוקרטיה.

מצד שני, לא בטוח שתבוא לכנופיה המזיקה הצלחה לעוד תקופה ארוכה. למעשה, סביר שחלק ניכר ממנהיגיה יסיימו את ההליך הפלילי, יורשעו ויובלו אחר כבוד לישיבה סגורה בתא.

לצרכי פוזה, תדמית לאומנית קשוחה ואולי בניסיון לקושש מעט אהדה ציבורית העבריינים מסכנים את ביטחון התושבות והתושבים, מסיתים לפחד ושינאה, מכפישים, מעוררים יצרים ומדברים על בגידה.

זה אולי נחמד ליזום מהומה ולצרוח שטויות והאשמות שווא במליאה, אבל זה לא ממש ישנה את העובדה שמערכת הביטחון המליצה לא לעצבן בכוונה את האוכלוסיה השכנה שמימלא חשה מקופת, שנואה, רותחת וזנוחה על ידי המדינה.

במילים אחרות, הליכוד עצמו תמך בחוק האזרחות שנה אחרי שנה מתוך הבנה שזה יחסוך צרה, אבל אתמול רק מתוך רצון להזיק לממשלה הכנופיה התנגדה לוודא שיש ביטחון לאומה. כנראה שהגישה הלקויה והמזיקה היא- שתשרף המדינה.

איך קוראים למי שמסכן תושבות ותושבים בעבור רווחים אישיים? איך מכנים אדם שמאשר מכירת נשק מסוכן לערבים בעבור מזומנים בלי שבמישרד הביטחון יודעים?

מה יותר מסכן את שלומה וקיומה של מדינת היהודים, איחוד פחות מאלפיים ערבים ישראלים עם הורים פלסטינים קשישים, חיבור ילדים שמופרדים מהורים או מכירת נשק מסוכן לאוייבים בעבור רווחים?

מי שסתם זעק שלכאורה יש סכנה אם איזה זקנה תתאחד עם משפחתה אחרי עשרים שנה בעצמו גרם סכנה לאומית כבירה. קוראים לדברים מסוג זה- הנדסת תודעה, והדבר כנראה חביב על מי שמכזב באופן שיגרתי וסידרתי לפרהסיה כבר תקופה ארוכה.

מי יודע? אולי בגלל הכזבנות והעבריינות יש שלל אישומים לגבי שחיתות.

בקיצור, איחוד משפחות זהיר שנעשה בקפידה ובמשורה לא באמת מהווה סכנה למדינה,. מצד שני, אישור מכירת נשק מסוכן לערבים בלי שמישרד הביטחון יודעים באמת מאוד מסוכן לישראליות ולישראלים.
איך קוראים לאנשים שעוזרים לאוייבים בעבור רווחים אישיים? הם פחות או יותר מסוכנים מצעדים אנושיים והומניטריים?

ציטוט:

במסיבת עיתונאים ראשונה אחרי הדרמה הלילית בכנסת, אומר ראש הממשלה נפתלי בנט: “האופוזיציה פגעה הלילה פגיעה ישירה בביטחון המדינה, בכוונת תחילה”

ציטוט:

שר הביטחון גנץ מאשים את נתניהו כי הסתיר ממערכת הביטחון את האישור שנתן למכירת מטוסי F-35 מתקדמים לאיחוד האמירויות.

“כשר הביטחון אני קובע שמערכת הביטחון לא ידעה ולא נחשפה למו”מ לאספקת מערכות נשק איכותיות לאיחוד האמירויות דרך ראש הממשלה”, מסר הערב גנץ, המשמש גם כראש הממשלה החליפי.

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.

על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות.

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

עד כאן ציטוט:

לסיכום, לא יקרה כלום לביטחון הלאומי אם פחות מאלפיים קשישות וקשישים יורשו להתאחד עם הצאצאים, או לילדים עגומים ולגלמודים יהיו הורים.

במציאות שאינה צרחות ואישומים ריקים שמושמעים בקולות רמים עם שפע דציבלים בגרונות ניחרים, בגידה בביטחון האומה בעבור רווחים אישיים הרבה יותר מסוכנת לחזון הציונים.

קישור למאמר בסרוגים. קישור לעוד מאמר בסרוגים. קישור למאמר במעריב. קשור למאמר בידיעות

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן