פושעים מפרים חוקים בינלאומיים

פושעים מפרים חוקים בינלאומיים

ראש הכנופייה העבריינית והפושע המורשע שהוא מינה לפקד על המשטרה אחראיים לפשעי מלחמה, ואלה לכאורה כוללים מניעת העברת מספיק סיוע לאוכלוסיה רעבה והתעללות מזעזעת בשבויים במתקן כליאה.

בעזרת השם, גם שר האוצר פועל במרץ כדי להפליל את עצמו, והוא מפר חוק בינלאומי כדי שהתביעה תכלול גם אותו.

סך הכך, בנייה והתנחלות בשטחים כבושים זה פשע, והלאומן הגזען מבצע אותו מהמקפצה, וגם בהתרסה חצופה. אפשר לחשוב שבן גוריון לא הסכים להחלטת החלוקה או שבמגילה לא מדובר על רצוננו בהסדרה שתמנע לחימה מתמידה. מה, כבוד השר לא מכיר את המצע הרשמי של המדינה או שהוא מורד בה בגלל תחושת גדולה שגוייה?

ציטוט:

הכשרת מאחזים, הרחבת הבנייה וסנקציות על הרשות: כך משנה סמוטריץ’ את יו”ש.
שר האוצר, שקיבל סמכויות מרחיקות לכת ביו”ש, מבצע שינויים משמעותיים בשטח. הוא לוקח סמכויות רחבות מהמנהל האזרחי ודוחק את הרשות הפלסטינית לקצה, כשבמערכת הביטחון טוענים: “קריסתה תחזק את חמאס, זו קטסטרופה״.

ציטוט:

החלטה 2334 היא החלטה של מועצת הביטחון של האו”ם, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, שקבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים”, אינן חוקיות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זכותו שר השר הגזעני להפר את החוק הבינלאומי, ומותר לראש הכנופייה לא לעצור את הפשע לצורך פוליטי, רק קצת מצער שהדבר יפגע בכל העם הישראלי.

טוב שהעולם יראה שפשע לא משתלם, ומי שמבצע חטאים בינלאומיים מואשם, מורשע ומשלם.

המאמינים משוכנעים שאת הכל קובע השם. לדעתם צריך לקבל את רצונו באהבה, וזה נכון גם למי שמצפצף על החוק ומתעלם. מי יודע? אולי נזכה לראות את העבריינים מודים לאלוהים על כל האירועים שבאים?

סביר שבעתיד הקרוב נשמע שבית הדין הבינלאומי מזמן את כל מי שאחראי לפשע מלחמה להופיע לדיון משפטי.

כנראה שהעם הישראלי ישמע את החשודים המבוהלים זועקים למיקרופונים הסקרניים שהעולם כולו אנטישמי בעודם הקורבן השיגרתי, רק בגלל המוצא האתני, אבל במציאות ההליך המשפטי בעצם נועד לעצור עבריינים מסוכנים מלגרום נזק משמעותי.

קישור למאמר בידיעות. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- ממלכתיות ואחריות או עבריינות? קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן