פושעים נשבעים למיקרופונים

פושעים נשבעים למיקרופונים

חברי הכנופיה העבריינית, הגזענית והחמדנית שהשתלטה על הנהגת המדינה מצהירים על כוונה לרמוס ולדרוס את השיטה הדמוקרטית.

הפושעים שמורדים בחזון המייסדים לצרכים אנוכיים רוצים לשנות חוקים, לשלוט בשופטים, להשתיק מתנגדים באיומים ואמצעים כוחניים פסולים, ולסכן את ביטחון מדינת היהודים. נו, טוב. מה נאשמים מבוהלים לא עושים כדי לברוח מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים?

מעניין אם הבוחרות והבוחרים ידעו שהעבריינים הסידרתיים שואפים להפר חוקים מקומיים ובינלאומיים? שהפושעים משתוקקים להפוך את הדמוקרטיה לדיקטטורה שמנוהלת על ידי קיצונים, חרדים, דתיים וסחטנים משתמטים שחיים על חשבון אחרים במקום לגדל ביכורים ככתוב בכתובים.

תוצאות המזימות הנכלוליות שאינן חוקיות ישפרו את מצבה של מדינת היהודים? תוכניות מסוכנות ונפיצות לסיפוח מיליוני מוסלמים, כמו גם ביטול מוסדות דמוקרטיים יהפוך אותנו ליותר מאושרים, מוגנים ורגועים?

ציטוט:

דרעי מרטיב את מערכת המשפט, וזה לא גשם.
למה עתרנו נגד מינויו של יו”ר ש”ס לתפקיד שר? כי מדובר בתוצאה של שרשרת מהלכי רמייה וביזוי שהוביל עבריין מס תוך יריקה מזלזלת על מערכות החוק.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? בעבר עיסקאות פוליטיות אפלות ומושחתות היו כנראה נעשות בסודי סודות כדי למנוע בושות או הרשעות. אח, פעם היו ימים. חברי ממשלה שהיו חשודים חשו אשמה גדולה, ולפעמים אפילו הענישו את עצמם ועלו טרם זמנם למרומים. היום נראה שהבושה מתה. הפושעים עומדים על המקפצה ומדגימים לפרהסיה מה דעתם על חוקיה ועקרונותיה.

לעומת תחושת המוסר ששמרה על נבחרי ציבור שהיו כאן בעבר, היום נראה שהכל מותר, וזה אפילו לא מוסתר. הפוליטיקאים שהסתבכו בפלילים רוצים לצפצף על חוקים, והם עושים זאת בציבור, כאילו אין אלוהים שמעניש חוטאים.

קצת משעשע ומזעזע לחשוב שלפני כמה ימים באו פושעים, עבריינים, מורשעים וחשודים להשבע באולם המליאה אמונים, במיוחד כשראש הכנופייה מסובך עד צוואר באישומים פליליים, שאחד מהם הוא הפרת אמונים.

האם אפשר להאמין לפושע סידרתי שבין היתר גם נאשם בהפרת אמונים כשהוא נשבע אמונים, ושוב מתחייב לכבד חוקים?

קישור לידיעות.קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- בלי בלמים אין איזונים.

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן